Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Κωστής Ιωαννίδης: Σχέδιο τουριστικής προβολής

Αναρτήθηκε: May 10, 2015 από serrestv2 στην κατηγορία: Τα δικά σου Άρθρα προβολές: 394 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Σχέδιο τουριστικής προβολής , με στόχο ο υποψήφιος  μελλοντικός επισκέπτης της χώρας μας, πριν φτάσει στο τουριστικό πρακτορείο της χώρας του, να έχει προαποφασίσει ότι θέλει να ταξιδέψει στην Ελλάδα για τις διακοπές του.

Όπως είναι ήδη γνωστό η πώληση τουριστικών πακέτων κατευθύνεται σε μεγάλο βαθμό από το περιθώριο κέρδους που απορρέει για το τουριστικό πρακτορείο. Για παράδειγμα το περιθώριο κέρδους ενός τουριστικού πράκτορα είναι μεγαλύτερο στην αγορά της Τουρκίας ή της Αιγύπτου σε σύγκριση με το κέρδος που θα είχε σε έναν αντίστοιχο προορισμό της Ελλάδος. Δεδομένου ότι έχουν επενδυθεί πολλά ξένα κεφάλαια στις προαναφερθείς χώρες σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι στην χώρα μας, είναι ένας ακόμα λόγος που συντελεί στο να προτείνονται αυτές οι χώρες ως ταξιδιωτικός προορισμός. Τη χώρα μας «τη σώζει» , η πλούσια ιστορία μας , η θάλασσα , ο ήλιος, τα αμέτρητα νησιά μας η ασφάλεια, και φυσικά οι μικρές σχετικά χιλιομετρικές αποστάσεις από τις αγορές που στοχεύουμε τουριστικά.   Για την επίτευξη αυτού του στόχου πρέπει να ακολουθήσουμε κάποια συντονισμένα βήματα τα όποια θα αναλύσω παρακάτω. Επίσης είναι πολύ σημαντικό ο απλός πολίτης να πληροφορηθεί για την σπουδαιότητα του τουρισμού στη χώρα μας.Ο τουρισμός είναι εξαγωγή υπηρεσίας προσφερόμενη στη χώρα μας, η οποία υπηρεσία επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το εμπορικό ισοζύγιο το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την  οικονομία μας.

Σχέδιο δράσης βήματα

1.      Τα βήματα μπορούν να εφαρμοστούν από το υπουργείο τουρισμού και πολιτισμού .Ο φορέας θα πρέπει να έχει όνομα, λογότυπο και έδρα με υποκαταστήματα  και στο εξωτερικό.

2.      Φωτογραφικό υλικό και βίντεο από όλη την Ελλάδα χωρίς εξαιρέσεις με τις ανάλογες περιγραφές σε πολλές γλώσσες, δημιουργία υλικού για τις τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού  όσο το δυνατόν πιο προσιτό προς το περιβάλλον. Όπως USB διαφημιστικού περιεχομένου. Δημιουργία ιστοσελίδας με πανελλαδικό τουριστικό  περιεχόμενο όλων των προορισμών και των τουριστικών επιχειρήσεων χωρίς χρέωση για τους  διαφημιζόμενους. Σημαντικό  είναι η μετάφρασή της σε πολλές γλώσσες και η λειτουργία της ως ενημερωτικό  site και όχι ως μηχανή κρατήσεων. Τέλος, διαφήμιση και προβολή τις ιστοσελίδας στο εξωτερικό μέσω της τηλεόρασης και άλλων μέσων πληροφόρησης.

3.      Πρώτος στόχος, η εφαρμογή του σχεδίου σε χώρες που βρίσκονται στην Ευρώπη και μετέπειτα προβολή σε πιο μακρινούς  προορισμούς όπως  Αμερική, Κίνα, Ιαπωνία.

4.      Συμμετοχή με περίπτερο σε όλες της τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως. Αναφέρω μερικές ενδεικτικά  

1. World Travel Market (London)
2. Vakantiebeurs Utrecht (Holland)
3. SALON DES VACANCES + TRAVEL FAIR Brussels BELGIUM
4. BIT Milan (Italy)
5. MITT Moscow (Russia)
6. ITB Berlin Germany
7. Lugano Turismo 
8. Rewe Potsdam Berlin

 Το περίπτερο θα παρουσιάζει τη χώρα μας επιθετικά με ζωντάνια και όχι με τον τρόπο που γίνεται έως τώρα, δηλαδή νωχελικά χωρίς αξιόλογο υλικό και με την νοοτροπία ότι πρέπει απλά να ήμαστε εδώ και να καθόμαστε στην ’’καρεκλα’’.

5.      Στοχευμένη και Συστηματική  Διαφήμιση της χώρας μας σε χώρες του εξωτερικού σε σημεία όπως σταθμούς, μετρό, αεροδρόμια, πολυσύχναστους χώρους, τηλεόραση, ράδιο, περιοδικά.

6.      Αισθητή παρουσία με άποψη  σε τουριστικά συνέδρια και ημερίδες. Πρέπει να είμαστε παντού και πάντα και να το γνωστοποιούμαι  ότι ήμασταν εκεί

7.      Χορηγίες σε  κοινωφελή ιδρύματα της Ελλάδος άλλα και του εξωτερικού με την ανάλογη προβολή

8.      Συλλογή στατιστικών στοιχείων από τα αεροδρόμια και τα τελωνεία  όσον αφορά το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη χώρα μας και τον λόγο που επέλεξαν να ταξιδεύσουν στη χώρα μας. Η ενέργεια αυτή  μπορεί  να γίνει και μέσα στα αεροπλάνα σε συνεννόηση με τις αεροπορικές εταιρίες. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις αδυναμίες μας για να τις διορθώνουμε.

9.      Στοχευμένη προσέγγιση δημοφιλών δημοσιογράφων και έκδοτων του εξωτερικού με σκοπό την έμμεση προβολή της χώρας μας  στην αγορά, στόχος που μας ενδιαφέρει. Γενικά συντονισμένες ενέργειες με ανάλογο προϋπολογισμό σε όλα τα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού στις χώρες τις οποίες στοχεύουμε τουριστικά.

10.  Σύσταση εκπαιδευτικής ομάδας για την δωρεάν  εκπαίδευση του προσωπικού που απασχολείται στις τουριστικές επιχειρήσεις σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις σε περίπτωση ανειδίκευτου εργαζομένου στον τουρισμό. Η εκπαίδευση κρίνετε αναγκαία.

11.  Αυστηρός έλεγχος ποιοτικός και αριθμητικός στους μαθητές που κάνουν την πρακτική τους στη χώρα μας από πρώην κράτη τις ανατολικής Ευρώπης μιας και ένας μεγάλος αριθμός αυτών δεν είναι καν φοιτητές τουριστικών σχολών . Η ασυνείδητη και ανεξέλεγκτη εισροή τέτοιου είδους  μαθητών αυξάνει την εγχώρια ενεργεία και επηρεάζει αισθητά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τέτοιου είδους ενέργειες μπορεί να ευνοούν ορισμένες τουριστικές επιχειρήσεις λόγω του μειωμένου κόστους, δημιουργούν όμως οικονομικά προβλήματα σε μακροχρόνια βάση και εάν το δούμε πολιτικά, οι εργαζόμενοι είναι περισσότεροι από τους ξενοδόχους.

12.  Σύσταση φορέα για την διασφάλιση  των παρεχόμενων υπηρεσιών στις τουριστικές επιχειρήσεις με στόχο την  ποιοτική διασφάλιση.  

Είναι μια πολύ περιληπτική παρουσίαση ,το τουριστικό σχέδιο μπορεί να αναλυθεί με περισσότερες λεπτομέρειες



Σου άρεσε; κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!

Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.