Από το 1995 η Λέσχη Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας
Σερρών (ΛΑΜΣ) διοργανώνει το Classic Auto Moto Trial στις Σέρρες. Το ενδιαφέρον
των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και των απλών ανθρώπων γίνεται
ολοένα και πιο έντονο και οι εκδηλώσεις του Classic Auto Moto Trial αποτελούν πόλο έλξης για
εκατοντάδες συμμετέχοντες και θεατές. Για να θυμηθούν οι παλαιότεροι και να μάθουν
οι νεότεροι, ας κάνουμε ένα ρομαντικό ταξίδι στο παρελθόν κι ας γυρίσουμε τον
χρόνο…
1ο Classic Auto Moto Trial (25.6.1995)
Συμμετείχαν 31 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας),
Στρυμονικό, Λιθότοπος, Ποντισμένο, Βυρώνεια, Σιδηρόκαστρο, Σέρρες (Πλατεία
Ελευθερίας) -συνολικής απόστασης 93 χλμ.-
2ο Classic Auto Moto Trial (30.6.1996)
Συμμετείχαν 19 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Νέος
Σκοπός, Γάζωρος, Νέα Ζίχνη, Πεθελινός, Βαλτοτόπι, Σκούταρι, Σέρρες (Πλατεία
Ελευθερίας) -συνολικής απόστασης 122 χλμ.-
3ο Classic Auto Moto Trial (22.6.1997)
Συμμετείχαν 19 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Ηράκλεια,
Βυρώνεια, Λιθότοπος, Στρυμονικό, Νιγρίτα, Βαλτοτόπι, Νέος Σκοπός, Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας) -συνολικής απόστασης 150 χλμ.-
4ο Classic Auto Moto Trial (21.6.1998)
Συμμετείχαν 15 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Χρυσό,
Νέος Σκοπός, Σκούταρι, Άμπελοι, Στρυμονικό, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης
90 χλμ.-
5ο Classic Auto Moto Trial (27.6.1999)
Συμμετείχαν 26 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Γάζωρος,
Ροδολίβος, Πρώτη, Λευκοθέα, Νέα Ζίχνη, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης
105 χλμ.-
6ο Classic Auto Moto Trial
(25.6.2000) Συμμετείχαν 18 μοτοσικλέτες και 7 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ,
σήμερα ΚΕΔΗΣ), Βαμβακόφυτο, Σιδηρόκαστρο, Λιβαδιά, Κερκίνη, Λιθότοπος,
Στρυμονικό, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 120 χλμ.-
7ο Classic Auto Moto Trial (10.6.2001)
Συμμετείχαν 20 μοτοσικλέτες και 15 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ,
σήμερα ΚΕΔΗΣ), Γάζωρος, Λευκοθέα, Αλιστράτη, Νέα Ζίχνη, Χρυσό, Σέρρες (5ο
χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 108 χλμ.-
8ο Classic Auto Moto Trial (9.6.2002)
Συμμετείχαν 26 μοτοσικλέτες και 10 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ,
σήμερα ΚΕΔΗΣ), Χρυσό, Μεσορράχη, Αμφίπολη, Μαυροθάλασσα, Νιγρίτα, Σέρρες (5ο
χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 132 χλμ.-
9ο Classic Auto Moto Trial (1.6.2003)
Συμμετείχαν 19 μοτοσικλέτες και 15 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ,
σήμερα ΚΕΔΗΣ), Καλά Δένδρα, Γεφυρούδι, Βαμβακόφυτο, Σιδηρόκαστρο, Αχλαδοχώρι,
Σιδηρόκαστρο Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής
απόστασης 110 χλμ.-
10ο
Classic Auto Moto Trial
(6.6.2004) Συμμετείχαν 17 μοτοσικλέτες και 20 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Σιδηρόκαστρο, Βυρώνεια, Άνω Πορόια, Λιβαδιά, Κερκίνη, Χείμαρρος,
Στρυμονικό, Προβατάς, Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής)
-συνολικής απόστασης 140 χλμ.-
11ο
Classic Auto Moto Trial
(5.6.2005) Συμμετείχαν 24 μοτοσικλέτες και 16 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Καλά Δένδρα, Γεφυρούδι, Ηράκλεια, Κοίμηση, Προμαχώνας,
Χαρωπό, Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης
105 χλμ.-
12ο
Classic Auto Moto Trial
(4.6.2006) Συμμετείχαν 14 μοτοσικλέτες και 21 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Πεντάπολη, Αλιστράτη, Λευκοθέα, Νέα Ζίχνη, Νέο Σούλι,,
Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 113 χλμ.-
13ο
Classic Auto Moto Trial
(3.6.2007) Συμμετείχαν 13 μοτοσικλέτες και 14 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Λευκώνας, Χαρωπό, Ποντισμένο, Λιθότοπος, Χείμαρρος,
Στρυμονικό, Προβατάς, Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής)
-συνολικής απόστασης 105 χλμ.-
14ο
Classic Auto Moto Trial
(1.6.2008) Συμμετείχαν 21 μοτοσικλέτες και 27 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Καλά Δένδρα, Γεφυρούδι, Ηράκλεια, Βυρώνεια, Πετρίτσι,
Σιδηρόκαστρο, Αμπέλα, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης
95 χλμ.-
15ο
Classic Auto Moto Trial
(31.5.2009) Συμμετείχαν 22 μοτοσικλέτες και 23 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Hotel Elpida Resort), Χρυσό, Πεντάπολη, Τούμπα,
Γάζωρος, Νέα Ζίχνη, Δαφνούδι, Μέταλλα, Εμμανουήλ Παπάς, Άγιο Πνεύμα, Νέο Σούλι,
Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 94 χλμ.-
16ο
Classic Auto Moto Trial
(6.6.2010) Συμμετείχαν 23 μοτοσικλέτες και 22 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Στρυμονικό, Νιγρίτα, Σκούταρι, Νέος Σκοπός, Νεοχώρι,
Σέρρες (Άγιος Ιωάννης) -συνολικής απόστασης 90 χλμ.-
17ο
Classic Auto Moto Trial
(22.5.2011) Συμμετείχαν 33 μοτοσικλέτες και 22 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Χρυσό, Πεντάπολη, Γάζωρος, Μεσορράχη, Πρώτη, Λευκοθέα,
Δαφνούδι, Χρυσό, Νέο Σούλι, Επτάμυλοι, Σέρρες (Άγιος Ιωάννης) -συνολικής απόστασης
111 χλμ.-
18ο
Classic Auto Moto Trial
(20.5.2012) Συμμετείχαν 36 μοτοσικλέτες και 27 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Καλά Δένδρα, Νέα Τυρολόη, Σκοτούσσα, Αμμουδιά, Γεφυρούδι,
Ηράκλεια, Χρυσοχώραφα, Λιθότοπος, Δασοχώρι, Καρπερή, Αναγέννηση, Προβατάς,
Μονοκκλησιά, Μητρούσι, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 93 χλμ.-
19ο
Classic Auto Moto Trial
(26.5.2013) Συμμετείχαν 44 μοτοσικλέτες και 29 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Πλατεία Ελευθερίας), Λευκώνας, Βαμβακόφυτο, Σιδηρόκαστρο, Ρούπελ, Χαρωπό,
Γεφυρούδι, Σκοτούσσα, Καλά Δένδρα, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 110
χλμ.-
20ό
Classic Auto Moto Trial
(1.6.2014) Συμμετείχαν 25 μοτοσικλέτες και 27 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Δημαρχείο), Χρυσό, Γάζωρος, Μεσορράχη, Λευκοθέα, Αλιστράτη, Σπήλαιο
Αλιστράτης, Λευκοθέα, Μεσορράχη, Νέα Ζίχνη, Χρυσό, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής
απόστασης 102 χλμ.-
21ο
Classic Auto Moto Trial
(24.5.2015) Συμμετείχαν 31 μοτοσικλέτες και 28 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες
(Δημαρχείο), Καλά Δένδρα, Σκοτούσσα, Γεφυρούδι, Βαλτερό, Ηράκλεια, Ποντισμένο,
Γόνιμο, Βυρώνεια, Πετρίτσι, Χαρωπό, Σιδηρόκαστρο, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής
απόστασης 80 χλμ.-
Μοτοσικλέτες & αυτοκίνητα
Και επειδή διοργάνωση χωρίς δίκυκλα, τρίκυκλα και τετράτροχα
δεν γίνεται, μια ματιά στις πολύ γνωστές έως σπάνιες μοτοσικλέτες (η παλαιότερη
χρονολογείται από το 1936) που «κόσμησαν» με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις: Ariel, Adler, Aermacchi,
BMW, BSA, Bultaco, Casal, DKW, Ducati, EMW, Gilera, Harley Davidson,
Heinkel, Hercules, Honda, Horex, Jawa, Kawasaki, Kreidler-Florett, KTM, Lambretta, Malaguti, Matchless, Miele, Montesa, Morini, Moto Guzzi, MZ, Norton, NSU, Piaggio,
Puch, Rabeneick, Simson, Sunbeam, Suzuki, Triumph, Ural, Vespa, Yamaha, Zündapp, Sachs
και στα αυτοκίνητα: Alfa Romeo, Austin,
Mini, Renault, BMW, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes,
MG Morris, Opel, Peugeot, Triumph, Volkswagen, Volvo, Suzuki, Nisan, Jeep,
Willys, Sunbeam, Toyota, Mitsubishi, Zastava, Subaru, Rover, Simca
Απρόοπτα - Ευτράπελα
Όπως σε κάθε διοργάνωση, έτσι και στο Classic
τα απρόοπτα είναι αναπόφευκτα παρά τις συντονισμένες και φιλότιμες προσπάθειες
των αφανών εργατών που δίνουν εθελοντικά τον καλύτερο εαυτό τους με ανταμοιβή
την επιτυχία της κάθε εκδήλωσης!
• Έπεσε η πινακίδα της προπορευόμενης μοτοσικλέτας
και την μάζεψε αυτός που ακολουθούσε…
• Ένας αναβάτης προσπέρασε μερικές σελίδες του χάρτη
και πραγματοποίησε την πορεία της επιστροφής νωρίτερα. Δυστυχώς, τον
ακολούθησαν και μερικοί άλλοι…
• Άλλος αναβάτης είχε μαζί του -κατά λάθος- τον
χάρτη της προηγούμενης χρονιάς και φυσικά ακολούθησε διαφορετική διαδρομή!
• Αρκετοί συμμετέχοντες μπερδεύουν την κατηγορία
τους, με αποτέλεσμα να έχουν ποινές στην βαθμολογία (προάφιξη ή καθυστέρηση)
• Στην ειδική διαδρομή ορισμένοι αναπτύσσουν τη
μέγιστη ταχύτητα του οχήματός τους αντί της προβλεπόμενης χαμηλής ταχύτητας
• Σε μια από τις προηγούμενες διοργανώσεις, τα
αποτελέσματα βγήκαν με τους χρόνους της προηγούμενης χρονιάς, ωστόσο το λάθος
έγινε έγκαιρα αντιληπτό και οπωσδήποτε πριν από την ανακοίνωση και τις
απονομές…
• Παρόλο που η ΛΑΜΣ εξασφαλίζει έγκαιρα άδεια
έκθεσης στην Πλατεία Ελευθερίας, αρκετές φορές ανάλογη άδεια είχαν και άλλοι
εκθέτες ή σύλλογοι. Τα όποια προβλήματα λύνονταν με αμοιβαία κατανόηση.
• Καθυστερήσεις σημειώθηκαν σε ισόπεδες
σιδηροδρομικές διαβάσεις λόγω διέλευσης σιδηροδρομικών συρμών…
• Κάποιος κριτής άλλαξε την ώρα του χρονομέτρου
σύμφωνα με τη δική του με συνέπεια να υπάρξει προάφιξη.
• Ορισμένοι κριτές βρίσκονται στην αντίθετη κατεύθυνση
από την πορεία
• Επειδή προπορεύονται οι τρίκυκλες μηχανές με
καλάθι (sidecars), δημιουργούνται στους μεγαλύτερους σε ηλικία
συνειρμοί πολέμου και κατοχής…
• Σε ένα Δελτίο Τύπου αναφερόταν «ωραία διαδρομή 150
km» και ο δαίμων του τυπογραφείου ή του… ηλεκτρονικού υπολογιστή την
μετέτρεψε σε μια εφημερίδα σε «ωριαία διαδρομή 150 km»
• Το κύπελλο καλύτερης γυναικείας συμμετοχής
απονεμήθηκε από παραδρομή σε… άνδρα που είχε πολύ σπάνιο όνομα. Φυσικά το λάθος
διορθώθηκε…