Αυτό αναφέρει σε άρθρο της η Χ.Λιάγγου στο φύλλο της Καθημερινής (17/06/2016) σχετικά με την μείωση της κατανάλωσης το πρώτο 10ήμερο του Ιουνίου.
Η ΕΝΘΕΘ στα πλαίσια της σωστής ενημέρωσης των δημοσιογράφων, των ΜΜΕ και των καταναλωτών, είναι υποχρεωμένη προς αποκατάσταση της πραγματικότητας να αναφέρει τα εξής:
Η μείωση της κατανάλωσης το πρώτο 10ήμερο του Ιουνίου δεν προήλθε από παρθενογένεση αλλά από δύο σημαντικούς παράγοντες
Με την ψήφιση των νέων μέτρων και το ενδεχόμενο άμεσης αύξησης του ΕΦΚ, το σύνολο των πρατηριούχων προμηθεύτηκαν σημαντικές ποσότητες καυσίμων με συνέπεια να έχουν αρκετά αποθεματικά για τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου.
Επίσης, η στροφή των καταναλωτών από την βενζίνη στην χρήση του υγραερίου και του πετρελαίου κίνησης είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συντελεί στην μείωση κατανάλωση της βενζίνης. Έτσι όταν κάποιος αναφέρει το ποσοστό μείωσης της βενζίνης θα πρέπει να αναφερθεί στην αύξηση του υγραερίου και πετρελαίου κίνησης ώστε να μην υπάρχει πλήρης αποπροσανατολισμός των καταναλωτών
Όπως επίσης , ο «παράγοντας της αγοράς» θα πρέπει να εξηγήσει αν η μείωση του πετρελαίου κίνησης προέρχεται από την μείωση βιομηχανικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας η αποκλειστικά από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα
Σε ότι αφορά τα πιθανολογούμενα ποσοστά αύξησης της παραβατικότητας μετά της αύξησή του ΕΦΚ 1-1-2017 πρόκειται περι αναπόδεικτων εικασιών που δεν προκύπτουν από κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο
Καλούμε λοιπόν τους «παράγοντες της αγοράς» που αναφέρονται στο άρθρο της «Καθημερινής», να βοηθήσουν με τις γνώσεις τους τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές ώστε να σταματήσει η παραβατική δράση ΟΛΩΝ των εμπλεκομένων στην εμπορία και διακίνηση καυσίμων και όχι μόνο των πρατηριούχων
Το ότι η αγορά καυσίμων είναι βαρύτητα άρρωστη πρώτα από όλα από πλευράς κερδοφορίας είναι γνωστό, γνωστά είναι και τα αίτια, γνωστοί είναι και ποιοι επιχαίρονται
Από το Γραφείο Τύπου της ΕΝΒΕΘ