Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά:«Οι έχοντες την ευθύνη της εισήγησης – πρότασης θα υποχρεωθούν να την αναθεωρήσουν»

Αναρτήθηκε: Mar 17, 2011 από serrestv2 στην κατηγορία: Παιδεία προβολές: 645 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Όταν η επίσημη διαβούλευση είχε  διάρκεια μόνο τρεις (3) ημέρες. Όταν η διαβούλευση σε επίπεδο νομού δεν έλαβε  υπόψη της την έκφραση των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ειδικά των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και της εκπαιδευτικής κοινότητας, τότε είναι απολύτως βέβαιο ότι οι έχοντες την ευθύνη της εισήγησης – πρότασης ότι  θα υποχρεωθούν να την αναθεωρήσουν.

Θέλω να πιστεύω ότι οι κυβερνητικοί βουλευτές έχουν αντιληφθεί όλο το παρασκήνιο που εξελίσσεται  σε βάρος του Νομού Σερρών. Τους καλώ να μελετήσουν όσο υπάρχει χρόνος τα στοιχεία που αφορούν αντίστοιχες συγχωνεύσεις- καταργήσεις άλλων νομών της χώρας και ειδικά αυτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για  να αντιληφθούν τις ευθύνες τους  από τον υπερβάλλοντα ζήλο των στελεχών εκπαίδευσης του Νομού Σερρών.

Δεν είναι δυνατόν να μην  διατηρήσουμε  σχολικές υποδομές σε περιοχές όμορες της πόλης των Σερρών ή σε δυναμικά Δημοτικά Διαμερίσματα του Νομού, τέτοιες  που  θα αποτρέψουν τις όποιες σκέψεις των οικογενειών να μετακινηθούν για κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών τους στην πρωτεύουσα του Νομού.

Δεν είναι δυνατόν να μη λάβουμε σοβαρά υπόψη μας την παράμετρο της ερήμωσης, όπως και το γεγονός ότι, σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, αυξάνεται ο αγροτικός πληθυσμός της πατρίδας μας.

Θεωρώ ότι πρέπει αμέσως να αναθεωρήσουν την πολιτική τους προσέγγιση στο ζήτημα των συγχωνεύσεων, συνενώσεων ή καταργήσεων σχολικών μονάδων.

Όταν δεν ακούς την έκφραση της κοινωνίας, της εκπαιδευτικής κοινότητας, όταν σπέρνεις ανέμους, τότε είναι βέβαιο ότι θα θερίσεις θύελλες.

Προλαβαίνουν να πράξουν το αυτονόητο.


Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.