Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Οι Πρατηριούχοι της Θεσσαλονίκης ζητούν εξηγήσεις και θέτουν ερωτήματα για την νέα έρευνα του ΣΕΕΠΕ

[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Με αφορμή τη νέα κατά παραγγελία ΙΔΙΩΤΙΚΗ και ΜΥΣΤΙΚΗ έρευνα του Συνδέσμου Εταιριών Εμπορίας πετρ/δών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ) στην οποία εμφανίζονται πρατήρια σε ποσοστό 10% μεταξύ και άλλων νομών της χώρας και ο νομός Θεσσαλνίκης  να καταδολιεύουν τις αντλίες παραδίδοντας λιγότερο καύσιμο η ΕΝ.ΒΕ.Θ (Ενωση πρατηριούχων Θεσσαλονίκης) θέτει τα παρακάτω εύλογα ερωτήμτα από τα οποία είναι βέβαιο οτι θα προκύψουν αυτονόητα συμπεράσματα.  

  1. Τα στοιχεία αυτά παραδόθηκαν στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές ώστε να επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις ; Εάν παραδόθηκαν σε ποιες ενέργειες προχώρησαν και εάν δεν παραδόθηκαν που μάλλον δεν έγινε αυτό για συγκεκριμένους λόγους ρωτάμε το γιατί ;
  2. Ο τρόπος ελέγχου είναι πιστοποιημένος από τις δημόσιες αρχές, είναι τυχαία δειγματοληπτικός ή στοχευμένος;
  3. Αφού ο ΣΕΕΠΕ βρήκε ποιοι από τους πελάτες τους κλέβουν γιατί τα μέλη  του συνεχίζουν να τους εφοδιάζουν με καύσιμα; Επιπλήξανε τα μέλη τους; Γιατί δεν κατεβάζουν τα σήματα τους και τους αφήνουν να ξεπλένονται κάτω από αυτά εάν είναι έτσι όπως τα λένε; Είναι και δικά τους πρατήρια στην λίστα η μήπως δεν κάνουν ελέγχους σε αυτά; Μήπως οι παρανομούντες έχουν μπόλικα μετρητά και έτσι βολεύονται;

Εμφανής ο σκοπός και ο στόχος της έρευνας

Από τον τρόπο που διεξάγεται η έρευνα αλλά και και με τον τρόπο που γίνεται η επικοινωνία αυτής, προκύπτει ότι στόχος δεν είναι να να τιμωρηθούν οι παρανομούντες όποιοι και να είναι αλλά να δημιουργηθεί ένα τεράστιο αίσθημα ανασφάλειας στο καταναλωτικό κοινό και μία διαρκής προσβολή στα πρόσωπα συνετών επαγγελματιών; 

Μήπως σκοπός είναι να αφήσουν την αγορά καυσίμων να εξαντληθεί και σαν ώριμο φρούτο να πέσει στα χέρια τους ολόκληρη; Μην ξεχνάμε ότι περίπου 1000 πρατήρια ανήκουν πλέον σε 2 (δύο) εταιρείες. Θέλουν και τα άλλα; Η μήπως τα δικά τους ιδιολειτουργούμενα είναι αρκετά για τη χώρα; 

Τιμητής της νομιμότητας είναι αυτός που προσπαθεί να επιβληθεί η τάξη και ο νόμος ειδάλλως κινδυνεύει να κατηγορηθεί ως μαστροπός της παραβατικότητας.

Το θέμα είναι σύνθετο διότι δεν εμπλέκονται μόνο τα πρατήρια και οι εταιρίες οι οποίες εν γνώσει τους όπως αποδεικνύεται τα ανεφοδιάζουν αλλά και οι εγκαταστάτες του συστήματος εισροών εκροών οι οποίοι βοηθούν ή συγκαλύπτουν να διαχειρίζεται κάποιος το πλεόνασμα που προήλθε από κλοπή. 

Οι συναντήσεις που ζητούν οι Πρατηριούχοι αλλά δεν γίνονται

 Η ΕΝΒΕΘ και μέσω της ομοσπονδίας μας (ΠΟΠΕΚ) έχει ζητήσει επανειλημμένως να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι με τον ΣΕΕΠΕ αλλά ποτέ δεν βρήκαμε πρόσφορο έδαφος, προφανώς διότι μόνο εμείς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλουμε η αγορά των καυσίμων να λειτουργεί με ίσους κανόνες και νόμους για όλους.  

  Η Ενωση μας  ζητάει  από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τις  αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες της  να μας κάνουν γνωστό εάν τους δόθηκαν κάποια στοιχεία από τους αυτόκλητους ζορό  ελεγκτές καυσίμων, πόσους ελέγχους έχουν κάνει  οι υπηρεσίες της,  ποια τα ποσοστά παραβατικότητας στις ελλιπείς παραδόσεις από τα πρατήρια, ποιό  το ύψος των προστίμων όπως και το είδος των ποινών που έχουν επιβληθεί.

Επίσης θα ζητήσουμε  την επέμβαση του κυρίου Εισαγγελέα για όλα τα περίεργα αυτά φαινόμενα,  την αναστάτωση του καταναλωτικού κοινού, την ορθότητα των καταγγελιών και για το γεγονός της πιθανής συγκάλυψης παραβατών.   


Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.