Συγχαρητήρια
στους οδηγούς! Συγχαρητήρια στους
θεατές!
Ενα μεγάλο
ΕΥΓΕ στον κ.Οσυσσέα Παπαδημητρίου
για τις προσπάθειες που κατέβαλε και
παρά το προσωπικό του θέμα, η 3η Αναβαση
Νιγρίτας πραγματοποιήθηκε! Καιρό είχαμε
να δούμε τόσο κόσμο στα βουνά προφανώς
λόγω της ενδεχόμενης συμμετοχής του
κ.Ηλιόπουλου με το θηριώδες AUDI LE MANS. Παρά
τα συγκεκριμένα προβλήματα της Ελληνικής
οικονομίας είδαμε 32 αυτοκίνητα να
παίρνουν σημαία εκκίνησης στα δοκιμαστικά
του Σαββάτου τα οποία εξελίχθηκαν
με κάποια καθυστέρηση για τα αίτια της
οποίας θα αναφερθώ στο τέλος!
Από
τις Σέρρες υπήρχε ενδιαφέρον αφού
συμμετείχαν 6 μέλη της Λ.Α.Μ.Σ.
Σεβόμενος τα
χρόνια που ασχολείται με το άθλημα θα
αρχίσω από τον "Πορτοκάλη¨ κ.Θόδωρο
Μικρόπουλο ο οποίος και το 2.05 που έγραψε
4oς στην κατηγορία του οφείλεται καθαρά
στα χέρια του οδηγού αφού το πλέον
ακατάλληλο αυτοκίνητο για αναβάσεις
είναι η παλιά, βαριά και μη αναβαθμισμένη
integralle. Μπορεί να μην πήρε μια θέση
στο βάθρο της κατηγορίας του αλλά σίγουρα
πήρε ότι είχε να δώσει η LANCIA INTEGRALLE και
σίγουρα αυτό τον ικανοποίησε.
Ο Ιωάννης
Ξανθόπουλος παρά το "τεράστιο"
πρόβλημα που του έβγαλαν τα δοκιμαστικά
κατόρθωσε την Κυριακή το πρωί να έχει
το ALFAsud ετοιμοπόλεμο στην γραμμή
εκκίνησης. Η πρώτη θέση στην κλάση FSA
2000 κ.ε αποδεικνύει την δουλειά που έχει
γίνει πάνω στο αυτοκίνητο από τα χέρια
του οδηγού και τις οδηγικές ικανότητες
του Γιάννη που συστηματικά ανεβάζει
συνεχώς επίπεδο.
Στην Δεύτερη
θέση της ίδιας κατηγορίας ο Γιάννης
Στοίλας με την "ψιλολιφταρισμένη γιαγιά"
OPEL ASCONA η οποία κινήθηκε σε ρυθμούς "αέρα"
ειδικά στο δεύτερο πέρασμα όταν είδε
ότι μπορεί να διεκδικήσει την πρώτη
θέση από ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο
που ευνοείται στην ανάβαση.
Στην τρίτη θέση
της ίδιας κατηγορίας ο νεαρός και
πρωτοεμφανιζόμενος σε ΑΝΑΒΑΣΗ Δημήτρης
Ζωίδης με μία ALFA 145 άφησε υποσχέσεις
αφού τα 2-3δλ σε κάθε πέρασμα από τον
ανταγωνισμό δεν είναι απαγορευτικά για
το μέλλον. Πάτησε σε καθαρές γραμμές και
η εμπειρία θα του προσφέρει, αν συνεχίσει, σίγουρα νίκες! Ο κ.Γιουβανίδης Παναγιώτης
με CITROEN AX στην κατηγορία μέχρι 1600 κ.ε.
έγραψε 2 αξιοπρεπέστατα περάσματα
2:06.65 και 2:03.61 που τον έφεραν στην 4η θέση
της κατηγορίας. Ο κ.Ρακιτζής Γρηγόρης
με PEUGEOT 306 ήταν μακρυά από τον
ανταγωνισμό αλλά τερμάτισε τον αγώνα.
Νικητής
του αγώνα ο κ.Λαζαρίδης από την Δράμα
με το θηριώδες MITSUBISHI EVO 8 των 503 ίππων
που "έγραψε" 1:46.68 στα χρονόμετρα
μακράν του συναγωνισμού!
Άμεση και
επαγγελματική η έκδοση των αποτελεσμάτων
από τα μέλη της Λ.Α.Μ.Σ όμως θα σταθώ σε
κάποια θέματα για να είναι άριστη η
4η Ανάβαση Νιγρίτας! Οι ελλείψεις και η
απειρία στα Κ κάποιων "κριτών"
είχαν σαν αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις
στα δοκιμαστικά. Είναι αυτονόητο όταν
ο αλυτάρχης διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν
διπλοί κριτές στα Κ και δεν έχει αξιολόγηση
των ικανοτήτων τους δεν ξεκινάει τα
δοκιμαστικά!
Ειναι αδιανόητο
ο βοηθός αλυτάρχη κ.Χανλίογλου να
έχει περάσει 2 φορές την ανάβαση πριν
την εκκίνηση και να επιτρέψει την εκκίνηση των δοκιμαστικών!
13.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ Αναφέρονται
παρακάτω, μεταξύ άλλων, οι κυριότερες
υποχρεώσεις των Οργανωτών.
13.1
Βασική υποχρέωση τους είναι ότι πρέπει
σε κάθε «Κ» να υπάρχουν τουλάχιστον 2
κριτές.
Ευτυχώς η
παράλειψη διορθώθηκε και την ημέρα της
Ανάβασης όλα δούλεψαν "ρολόι"!
Οταν ανατίθεται ένας ενεργός ρόλος
σε οποιονδήποτε, χορηγό, αγωνοδίκη, κριτή σε αγώνα της Λ.Α.Μ.Σ πρέπει να σέβεται
τα 43 χρόνια της λέσχης και των ασφαλών
οργανώσεων, να γνωρίζει τους κανονισμούς
και να είναι ευγενικός!
13.8
Σε περιπτώσεις διακοπής ή έκτακτης
ανάγκης, μόνο τo αυτοκίνητο του Αλυτάρχη
θα μπορεί να μεταβεί στο σημείο του
συμβάντος, εκτός φυσικά από τα οχήματα
άμεσης επέμβασης (ασθενοφόρο, πυροσβεστικό,
κλπ). Σημειώνεται ότι τα αυτοκίνητα της
Οργάνωσης, από την έναρξη των δοκιμών
έως το τέλος του αγώνα, επιτρέπεται να
κινηθούν μόνο με εντολή του Αλυτάρχη.
Επιπλέον, επιβάλλεται στα αυτοκίνητα
της Οργάνωσης να επιβαίνουν μόνο
ασφαλισμένα στελέχη του αγώνα.
Ενημερώστε
λοιπόν τον "κύριο" που "άνοιγε" τον αγώνα πριν το πρώτο
αγωνιστικό και δεν ηταν ο ΑΛΥΤΆΡΧΗΣ ή
ο βοηθός Αλυτάρχη! Ο ρόλος του
πλοηγού αυτοκινήτου και επιβάλλεται
να είναι του ΑΛΥΤΑΡΧΗ είναι για τα
μέτρα ασφαλείας και ΟΧΙ για να επιδειχθούν
οι οδηγικές ικανότητες του οδηγού με
αυτοκίνητο που διαθέτει Roll bar, Roll cage,
καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική εξάτμιση,
ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική
εμφάνιση.! Δεύτερον τα ελαστικά της
Lancia ήταν ακατάλληλα(;) δημιουργώντας
δύο φορές θέμα στον τερματισμό και
τρίτον ότι το ουραγό αυτοκίνητο
ελευθερώνει την ειδική διαδρομή. Η
ανεπάρκεια της ευγένειάς του και των
γνώσεων του είναι ανάλογη των κιλών
του!
Η
εκλογή Τραμπ προκαλεί σε ορισμένους προβληματισμό αναφορικά με τις
σχέσεις Ελλάδας και ΗΠΑ. Ας είμαστε ρεαλιστές: οι εξαιρετικές
ελληνοαμερικανικές σχέσεις έχουν στρατηγικό βάθος ...
«Βασικό ζητούμενο για την Ελλάδαείναινα
εξεταστούν οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες οι δύο πλευρές θα
μπορούσαν να μπουν στην ουσία της συζήτησης για οριοθέτηση ΑΟΖ και
υφαλοκρ...
Ο
Ντόναλντ Τραμπ εξασφάλισε μια δεύτερη θητεία στον Λευκό Οίκο, τέσσερα
χρόνια αφότου αποχώρησε από την Ουάσιγκτον, με αβέβαιο τότε πολιτικό
μέλλον. Από την άλλη, η Κάμαλα Χάρις, κα...
EditorialΣαν ψέμματα φαίνεται.Πιστέψτε μας. Το γεγονός ότι το site έχει επιβιώσει, αποτελεί ένα μικρό θαύμα.Επιστρέψαμε με αλλαγές και ανανέωση σε πολλά επίπεδα.Πρώτα απ' όλα αποχώρησαν δ...