Απαντήσεις από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών
και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη για το θέμα της μη έγκαιρης απόδοσης των
εισπράξεων λογαριασμών ρεύματος από τα ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ, σύμφωνα και με την
καταγγελία του Προέδρου της ΔΕΗ κ. Εμμανουήλ Παναγιωτάκη, που είδε το φως της
δημοσιότητας, ζητά η βουλευτής Σερρών της ΝΔ κ. Φωτεινή Αραμπατζή με σχετική
Ερώτησή της.
Η κ. Αραμπατζή επικαλείται καταγγελίες –
μαρτυρίες πολιτών, που έχουν περιέλθει
σε γνώση της, σύμφωνα με τις οποίες, συγκεκριμένοι πελάτες – οφειλέτες της ΔΕΗ
ενώ πλήρωσαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους σε εξουσιοδοτημένα πρακτορεία των
ΕΛΤΑ, εντούτοις ενημερώθηκαν εκ των υστέρων από τη ΔΕΗ ότι τα οφειλόμενα ποσά
δεν φαίνονταν να έχουν αποδοθεί στη ΔΕΗ στην ώρα τους.
Παράλληλα, η Σερραία βουλευτής επισημαίνει
τον κίνδυνο οι συγκεκριμένοι πολίτες αφενός να χάσουν το ποσό της έκπτωσης
(15%) για την εμπρόθεσμη πληρωμή του τρέχοντος λογαριασμού τους αφετέρου κυρίως
την ίδια την ρύθμιση οφειλών με τη ΔΕΗ για όσους έχουν προχωρήσει σε σχετικό
διακανονισμό με την εταιρία.
Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τις ίδιες
καταγγελίες, κάνει λόγο και για μη εμπρόθεσμη καταβολή οφειλόμενων ποσών από τα
ΕΛΤΑ σε μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνιών.
Η κ. Αραμπατζή ζητά από τον Υπουργό να
απαντήσει για το ποια μέτρα
έχει λάβει για την αντιμετώπιση του προβλήματος προκειμένου να προστατευθούν οι
καταναλωτές – πολίτες και να διαφυλαχθεί το κύρος και η φερεγγυότητα των ΕΛΤΑ.
Ακολουθεί ολόκληρη η Ερώτησή της προς τον
Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών:
6-6-2017
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς
Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
Κον Χρήστο Σπίρτζη
Θέμα:
«Καταγγελίες για μη έγκαιρη απόδοση εισπράξεων λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ»
Κύριε
Υπουργέ,
Η σημερινή αποκάλυψη σε ηλεκτρονικά ΜΜΕ ότι
η ΔΕΗ προχώρησε σε εξώδικη διαμαρτυρία καταγγέλλοντας τα ΕΛΤΑ για την μη
έγκαιρη απόδοση των εισπράξεων λογαριασμών ρεύματος, αποδεικνύει τα σοβαρά
προβλήματα, που αντιμετωπίζουν τα άλλοτε κραταιά Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Επιβεβαιώνονται έτσι δυστυχώς, καταγγελίες
πολιτών, που έχουν περιέλθει σε γνώση μου, σύμφωνα με τις οποίες, καταναλωτές,
που πλήρωσαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό της ΔΕΗ σε εξουσιοδοτημένα πρακτορεία των
ΕΛΤΑ, ειδοποιήθηκαν εκ των υστέρων από την εταιρία (ΔΕΗ) ότι τα οφειλόμενα ποσά
δεν φαίνονταν να έχουν αποδοθεί στην ώρα τους.
Με αποτέλεσμα οι καταναλωτές,
-
Αφενός να χάσουν το ποσό της έκπτωσης (15%) για την εμπρόθεσμη πληρωμή
του τρέχοντος λογαριασμού τους
-
Αφετέρου να χάσουν την ίδια την ρύθμιση οφειλών με τη ΔΕΗ εφόσον έχουν προχωρήσει
σε σχετικό διακανονισμό με την εταιρία.
Τα ίδια φαινόμενα μη έγκαιρης απόδοσης από
τα ΕΛΤΑ παρατηρήθηκαν, σύμφωνα με τις ίδιες μαρτυρίες και σε οφειλές πελατών
μεγάλης εταιρίας τηλεπικοινωνιών ενώ σύμφωνα με δημοσιεύματα, ερωτηματικά
προκαλούνται για ύπαρξη παρόμοιων αργοποριών σε αποδόσεις οφειλών, που τα ΕΛΤΑ εισπράττουν και για
λογαριασμό άλλων ΔΕΚΟ.
Κατόπιν τούτων ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Έχετε λάβει γνώση για παρόμοια
περιστατικά μη έγκαιρης απόδοσης χρημάτων από τα ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ ή σε άλλες
εταιρίες;
2. Ήσασταν ενήμερος για την εξώδικη
διαμαρτυρία του Προέδρου της ΔΕΗ κ. Παναγιωτάκη προς το διευθύνοντα σύμβουλο
των ΕΛΤΑ κ. Ζαρολιάγκη;
3.
Και αν ναι τί μέτρα έχετε λάβει για την αντιμετώπιση του προβλήματος
προκειμένου να προστατευθούν οι καταναλωτές – πολίτες και να διαφυλαχθεί το
κύρος και η φερεγγυότητα των ΕΛΤΑ;
4. Διαβεβαιώνετε ότι εφόσον ισχύουν τέτοια
φαινόμενα δεν έχουν καμία σχέση με φημολογούμενα σενάρια βραχυπρόθεσμης
παρακράτησης χρημάτων από τα ΕΛΤΑ, προκειμένου να αντιμετωπιστεί παράνομα η
μεγάλη έλλειψη ταμειακής ρευστότητας του Οργανισμού;
Η ερωτώσα βουλευτής
Αραμπατζή Φωτεινή
Βουλευτής Σερρών ΝΔ
Σου άρεσε; κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!