[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Η εξελεγκτική
διαδρομή των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών– Δυσλεξία, στη προσχολική – σχολική
και μετασχολική ηλικία, θα βρεθεί το επίκεντρο του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Δυσλεξίας που διοργανώνουν –με
την υποστήριξη της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής- η Πανελλήνια Ομοσπονδία και ο
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες
Θεσσαλονίκης και Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες θα διεξαχθούν στην αίθουσα “Seth Frank” της Σπουδαστικής Εστίας Aliki Perroti, του Perrotis College της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, το
διήμερο 9 και 10 Δεκεμβρίου.
Στόχος του συνεδρίου είναι να ενημερώσει –μεταξύ
άλλων- τους εμπλεκόμενους και την κοινή γνώμη για: τις ΕΜΔ -Δυσλεξία, την
αναπτυξιακή εξέλιξη τους και τον τρόπο αντιμετώπισης των δυσκολιών τους. Οι
εργασίες του συνεδρίου απευθύνονται σε γονείς, εκπαιδευτικούς προσχολικής,
σχολικής ηλικίας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικότητες Ειδικής Αγωγής και
παιδίατρους.
Υπενθυμίζεται η έμπρακτη ενασχόληση της Αμερικανικής
Γεωργικής Σχολής με την δυσλεξία και την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών.
Στην Σχολή ιδρύθηκε το πρόγραμμα
"Arcadia" με στόχο την παροχή βοήθειας σε μαθητές που αντιμετωπίζουν
μαθησιακές δυσκολίες και αποτελεί, ακόμα και σήμερα, ένα από τα λίγα προγράμματα που
εφαρμόζονται στην Ελλάδα για αυτό το σκοπό. Τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει
στην ανάπτυξη και την εφαρμογή του προγράμματος έχουν επιτευχθεί σε μεγάλο
βαθμό χάρη στην αμέριστη συμπαράσταση του Androus Foundation και άλλων υποστηρικτών της Σχολής –όπως το Ίδρυμα Σαμούρκα και το Demos Foundation– οι οποίοι έχουν
δωρίσει μεγάλα ποσά για τη δημιουργία, τον εξοπλισμό και την κάλυψη δαπανών του
προγράμματος.
Σάββατο
9 Δεκεμβρίου2017
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Κτίριο:Αλίκη Περρωτή, Αίθουσα: SETH E. FRANK
|
09:00-09:30
|
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ– ΕΓΓΡΑΦΕΣ
|
09:30-09:40
|
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
|
ΕΝΟΤΗΤΑ
1η
|
09:40-10:10
|
Παρουσίαση της Αμερικανικής Γεωργικής
Σχολής
|
Κανέλλη Αλεξάνδρα Σταματίκα Κατερίνα
|
10:15-11:10
|
Η Νευροψυχολογία των Αναγνωστικών Δυσκολιών
|
Σπανούδης Γιώργος
|
11:15-12:00
|
Βιολογικοί Παράγοντες Κινδύνου και Πρώιμα
Χαρακτηριστικά Δυσλεξίας και ΔΕΠΥ
|
Περβανίδου Παναγιώτα
|
12:00-12:50
|
Εκτίμηση της γλωσσικής ανάπτυξης στην
προσχολική ηλικία για την έγκαιρη ανίχνευση γλωσσικών και μαθησιακών
διαταραχών
|
Μουζάκη Αγγελική
|
12:50-13:00
|
Ερωτήσεις
|
13:00-13.30
|
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
ΕΝΟΤΗΤΑ
2η
|
13:30-14:30
|
Πώς να προλάβεις τη δυσλεξία και το
χαμηλό γραμματισμό
|
ARYAN VAN DER
LEIJ
|
14:30-15:00
|
Η πραγματικότητα των ΚΕΔΔΥ και οι μαθητές
με Μαθησιακές Δυσκολίες
|
Απτεσλής Νίκος –Α΄ΚΕΔΔΥ
|
15:00-15:15
|
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
-ΣΥΖΗΤΗΣΗ
|
Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Κτίριο:Αλίκη Περρωτή, Αίθουσα: SETH E. FRANK
|
09:00-09:30
|
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
|
|
ΕΝΟΤΗΤΑ
3η
|
09:30-10:30
|
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: η
εξελικτική τους φύση
|
Παντελιάδου Σουζάνα
|
10.30-11:15
|
Παιδιά και έφηβοι με δυσλεξία σε Iατρο-παιδαγωγική υπηρεσία: η διαγνωστική
διαδικασία, η συνοδεία η εμπειρία της απαλλαγής
|
Αθανασοπούλου Λίλιαν , Μητσάλα
Αναστασία,
ΑναγνωστόπουλοςΘεοδόση
|
11:15-12:00
|
Τρείς εμπειρίες με τη δυσλεξία
|
Ρασιδάκη Χριστίνα
|
12:00-12:30
|
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
ΕΝΟΤΗΤΑ
4η
|
12:30-13:10
|
Σχέσεις σχολείου –οικογένειας :
Προσοχή στο κενό…
|
Αλβανόπουλος Γιώργος
|
13:10-14:00
|
Ο ρόλος του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ : διαπιστώσεις
και προβληματισμοί
|
Πηλείδου Κωνσταντίνα
|
14:00-14:15
|
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ –
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
|
|
|
|
|
Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017
14:30-16:30 «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ»
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Κτίριο:ΠΕΤΡΙΝΟ – Διάφορες Αίθουσες
|
ΕΝΟΤΗΤΑ
5η
|
14:30-16:30
|
Η εμπειρία της ‘απαλλαγής’ στη διάρκεια της σχολικής διαδρομής και τις
πανελλήνιες.
|
Αθανασοπούλου Λίλιαν, Μητσάλα
Αναστασία, Αναγνωστόπουλος Θεοδόσης
|
Αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών στα
μαθηματικά για παιδιά δημοτικού
|
Παντελιάδου Σουζάνα, Αναστασία
Χιδερίδου-Μανδαρή
|
Από την αναγνώριση στην εφαρμογή:
Συμβουλές για στρατηγικές έγκαιρης παρέμβασης
|
Κανέλλη Αλεξάνδρα
|
Οπτικοχωρική αναπαράσταση αφηρημένων εννοιών στον τομέα
των μαθηματικών, της φυσικής, της χημείας
|
Γρηγοριάδης Γιάννης
|
Σου άρεσε;
κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!