Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

1H MΕΡΑ RALLY ACROPOLIS

Αναρτήθηκε: Jun 18, 2011 από serrestv στην κατηγορία: Αθλητικά προβολές: 1037 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια


Μετά από δυο χρόνια ακούστηκε ο ήχος από τα μοτέρ στα βουνά της Ελλάδος, στο Ράλι των ΘΕΏΝ, όπου ο Θεός του WRC ξεκινούσε πρώτος δηλ άνοιγε δρόμο όπως συνηθίζουμε να λέμε οι έχοντες επαφή και σχέση με το άθλημα !Το να ανοίγεις δρόμο στα flat κομμάτια σε οποιοδήποτε Ράλι του κόσμου σε σχέση με αυτό των Ελληνικών, καμία σχέση. Η σκόνη<<πούδρα>>που συναντάς σαν πρώτο όχημα στο εξωτερικό με την πέτρα των ελληνικών ειδικών διαδρομών δεν συγκρίνονται και αν λάβει κάποιος υπ' όψιν του ότι τα service είναι πιεσμένα και περιορισμένα κανείς δεν διακινδυνεύει ένα σπάσιμο η μια έξοδο αν ο στόχος είναι η νίκη και το πρωτάθλημα. Έτσι είδαμε τον κύριο LOEB που στο κράνος του και στα φτερά του αυτοκίνητου γράφει 7,όσα και τα συνεχή παγκόσμια πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει, να κινείται σε ρυθμό απογείωσης και περίμενε να δούμε τι θα γίνει. Ο ρυθμός του P.Solberg φυσικά ήταν εξοργιστικά ταχύς αφού ξεκινούσε 5ος και τα έβρισκε όλα σκορπισμένα αφού και η ποιότητα του ,του επιτρέπει να κινηθεί σε ρυθμούς <<αέρα>>.Έτσι τερμάτισε και πρώτος με 52 δλ διαφορά από τον δεύτερο Loeb μια διαφορά σημαντικότατη μεν άλλα wrc είναι αυτό και μάλιστα rally Acropolis. .Το αστέρι της FORD ο Jari Matti Latvalaπίεσε όσο μπορούσε τον P.Solberg μέχρι την 4η ειδική της ημέρας όταν προδόθηκε από το εμπρός σύστημα μετάδοσης με αποτέλεσμα η επίθεση να ξαναρχίσει αύριο άλλα μακριά από τις πρώτες θέσεις, αν και στο ΑCROPOLIS, που οι εγκαταλείψεις έρχονται στις τελευταίες ειδικές διαδρομές δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Στην τρίτη  θέση τερμάτισε ο καλομαθημένος του Μ.Wilson τεχνικού διευθυντή της Abu Dhabi Ford M.Hirvonen αλλά τα 2 μόνο δευτερόλεπτα που τον χωρίζουν από τον έτερο της total red bull Citroen, Ogier που είναι στην 4η θέση θα πρέπει να χάσει πολλά κιλά ιδρώτα για να τα κρατήσει, αφού όλοι γνωρίζουν τι εστί Οgier στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Άφησα τελευταίο να γράψω για τον καλύτερο οδηγό rally όλων των εποχών, Sebastien Loeb και την τακτική του. Ο στόχος είναι ο αγώνας ,οι βαθμοί και κατ' επέκταση το πρωτάθλημα. Σε ένα αγώνα σαν το ACROPOLIS το μεγαλείο του οποίου είναι η πέτρα και τα νεροφαγώματα(MATS OSBERG) δεν πας αέρα .Περιμένεις να βγάλουν τα προβλήματα και μετά  βάζεις το πόδι στο πάτωμα και βλέπεις πόσο σε παίρνει να <<πυροβολήσεις>>.Ο P.Solberg είναι παλιά αλεπού και κατά τον γράφοντα ίσως ο αμέσως καλύτερος μετά τον S.Loebαλλά τώρα είναι η σειρά του να ανοίγει δρόμο και τον Loeb από πίσω 1ον να ελέγχει τους χρόνους του και 2ον να τον έχει λοκαρισμένο  να κατατρώει από ειδική σε ειδική τα 52 δλ και να σε φορτώνει άγχος...ο ΠΕΤΡΟΣ, γιατί έτσι τον αποκαλούν οι Έλληνες οι οποίοι  τον λατρεύουν (IMPREZA είναι πρέζα) είναι ταχύτατος και μπορεί άλλα ο άλλος είναι καλλιτέχνης....Πιστεύω ότι το Σάββατο θα είναι η καλύτερη μέρα του αγώνα των ΘΕΩΝ.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΡΔΙΚΙΔΗΣ



Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.