Έχει μήκος 55 χιλιόμετρα και χρειάστηκε επτά ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί η κατασκευή της. Ο λόγος για την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, που αναμένεται να εγκαινιαστεί τις επόμενες ημέρες και θα συνδέει την ηπειρωτική Κίνα με το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο.
Σύμφωνα με αξιωματούχους, η γέφυρα με σχήμα Υ θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού από το Χονγκ Κονγκ στην κινεζική πόλη Τζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά.
Για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατ. κυβικά μέτρα τσιμέντου.
Η γέφυρα διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
Για το «θαύμα της μηχανικής» εργάστηκαν ειδικοί από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία.
Υπολογίζεται ότι από τη γέφυρα θα διέρχονται ημερησίως περίπου 40.000 οχήματα.
Την αποχαιρετιστήρια ομιλία του ως μέλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών πραγματοποίησε στην επετειακή 163η Σύνοδο της Ολομέλειας του οργάνου, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονί...
Για θετικές κινήσεις στις συνομιλίες σε ό,τι αφορά το Κυπριακό, μετά από 7 χρόνια αδιεξόδου, έκανε λόγο ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Νικόλας Παπαδόπουλος,
σημειώνοντας εξελίξεις όπως ο διορισμό...
Το μήνυμα πως οι συνομιλίες για το
Κυπριακό θα πρέπει να επαναρχίσουν από το σημείο όπου διακόπηκαν στο
Κραν Μοντανά και μόνο επί των ζητημάτων που εκκρεμούν από το Πλαίσιο
Γκουτέρε...
Την ανάγκη να επανεκκινήσουν οι
διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό, από το σημείο όπου είχαν σταματήσει
και να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, ανέδειξε χαρακτηριστικά η Πρόεδρος
της Βο...