“Πέντε
καινούργια απορριμματοφόρα, ένα όχημα με γερανό, 3 υπόγειους συμπιεζόμενους
κάδους και 2500 κάδους σύμμικτων απορριμμάτων θα προμηθευτεί ο Δήμος Σερρών
μέσα στο 2018
Η
Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Σερρών κάνει τεράστιο αγώνα για την καθαριότητα
του Δήμου. Ο Αντιδήμαρχος Παντελής Χράπας
και όλοι οι εργαζόμενοι αγωνίζονται καθημερινά να διατηρήσουν καθαρό το
Δήμο Σερρών”.
Συνέντευξη
τύπου πραγματοποιήθηκε από τον Δήμαρχο Σερρών Πέτρο Αγγελίδη και τον
Αντιδήμαρχο Καθαριότητας Παντελή Χράπα την Δευτέρα 7 Μαίου 2018, προκειμένου να
ενημερωθούν οι σερραίοι δημότες για την καθυστέρηση που προέκυψε στην αποκομιδή
των σκουπιδιών κατά τις τελευταίες ημέρες.
Συγκεκριμένα
ο κ. Χράπας είπε τα εξής: “H Yπηρεσία καθαριότητας
αγωνίζεται καθημερινά για να διατηρείται ο Δήμος Σερρών καθαρός.
Το
τελευταίο χρονικό διάστημα 5 απορριμματοφόρα παρουσίασαν βλάβη με
αποτέλεσμα σε κάποιες περιοχές της πόλης
να καθυστερήσει η αποκομιδή των σκουπιδιών. Παρόλα αυτά η Υπηρεσία καθαριότητας
με 4 απορριμματοφόρα και τρεις βάρδιες
καθημερινά αλλά και το Σαββατοκύριακο εργάστηκε ασταμάτητα ώστε να
περισυλλεγούν όλα τα σκουπίδια.
Να
υπενθυμίσουμε ότι για τον διαγωνισμό για την ανάδειξη εργολάβου για την
επισκευή των απορριμματοφόρων το 2017, δεν υπήρξε ενδιαφέρον από καμιά εταιρεία
με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση αρκετών μηνών για να επισκευαστούν τα
απορριμματοφόρα που παρουσίασαν βλάβη. Τώρα ολοκληρώνεται η διαδικασία για την
ανάδειξη εργολάβου για την επισκευή των απορριμματοφόρων και σε σύντομο χρονικό
διάστημα όλος ο στόλος των απορριμματοφόρων θα είναι διαθέσιμος για την
περισσυλλογή των σκουπιδιών”.
O Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης αφού συνεχάρη το
Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και τους εργαζομένους για την καλή δουλειά και τα
σημαντικά αποτελέσματα που υπάρχουν στον τομέα καθαριότητας του Δήμου Σερρών
είπε τα εξής:
“Ο
Δήμος Σερρών σε λίγους μήνες θα προμηθευτεί πέντε(5) καινούργια απορρμματοφόρα
εκ των οποίων το ένα είναι από χορηγία του ΤΑΠ και ένα όχημα με γερανό για την
συγκέντρωση ογκωδών αντικειμένων. Επίσης μέσα στο 2018 θα προμηθευτεί 2.500
καινούργιους κάδους και θα τοποθετήσει τρεις(3) υπόγειους συμπιεζόμενους κάδους
στο κέντρο της πόλης ,έναν από αυτούς κοντά στην οδό Π. Μελά.
Nα υπενθυμίσουμε ότι από το 2011 που αναλάβαμε ως
δημοτική αρχή, ο Δήμος Σερρών προμηθεύτηκε 2 απορριμματοφόρα, 950 κάδους σύμμικτων απορριμάτων, 400 κάδους
ανακύκλωσης,150 κάδους κομποστοποίησης,
30 καμπάνες για γυάλινα αντικείμενα και 34 κοντέινερ τα οποία
τοποθετήθηκαν στα χωριά για την εναπόθεση ογκωδών αντικειμένων.
Ο
Δήμος Σερρών παρά την μείωση των ανταποδοτικών τελών λόγω της κρίσης συνεχίζει
να επενδύει στον τομέα της καθαριότητας με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής
των πολιτών και την διατήρηση ενός καθαρού περιβάλλοντος.”, τόνισε ο κ.
Αγγελίδης ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη.
Σου άρεσε;
κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!