Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Αγωγός T.A.P.: Προέχει η ασφάλεια, ή το χρονοδιάγραμμα του έργου;

Αναρτήθηκε: May 23, 2018 από serrestv2 στην κατηγορία: Διάφορα Ελλάδα προβολές: 386 Tags (Λέξεις κλειδιά): Αγωγός T.A.P.: Προέχει η ασφάλεια, ή το χρονοδιάγραμμα του έργου;
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
  • Ορισμένοι δεν έχουν κατανοήσει, ή αποφεύγουν σκοπίμως να δεχτούνε, ότι στο ζήτημα της αλλαγής όδευσης του Διαδριατικού Αγωγού (Trans Adriatic Pipeline) τον «πρώτο λόγο» έχουν: ο Αγροτικός Σύλλογος Δήμου Καβάλας και η συντονιστική επιτροπή αγώνα των κατοίκων της περιοχής των Φιλίππων. Και ότι ο Δήμος Καβάλας, παρέχει τη στήριξή του στον αγώνα των συμπολιτών. Εκτός από τα ψηφίσματα που έβγαλε το δημοτικό συμβούλιο, ο Δήμος Καβάλας προσέφερε και τη βοήθεια της νομικής του Υπηρεσίας, για την κατάθεση της προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ).
  • Κάνουμε την παραπάνω επισήμανση, γιατί ορισμένοι θέτουν θέμα εάν υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο (plan B) από τον Δήμο Καβάλας, στην περίπτωση που το ΣτΕ απορρίψει την προσφυγή για την ακύρωση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων του έργου του T.A.P. Εμείς είμαστε αισιόδοξοι και σίγουροι, πως η ελληνική Δικαιοσύνη θα κάνει το καθήκον της. Ακόμα κι αν απορρίψει την προσφυγή του Αγροτικού Συλλόγου και του Δήμου Καβάλας, το «επόμενο βήμα» θα το αποφασίσουν οι αγρότες και οι κάτοικοι της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων. Ο Δήμος Καβάλας θα παρέχει, πάλι, τη στήριξη του, όποτε και όπως του ζητηθεί από τους άμεσα εμπλεκόμενους.
  • Από κει και πέρα, η αναφορά που απέστειλε το παράρτημα ανατολικής Μακεδονίας του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας προς τον Διαδριατικό Αγωγό, σχετικά με την κατασκευή του σταθμού συμπίεσης στις Σέρρες, που βρίσκεται εντός περιοχής με μεγάλη επικινδυνότητα πλημμύρας, αποδεικνύει ότι η κοινοπραξία του T.A.P., πριν υποβάλλει προς έγκριση την μελέτη περιβαλλοντικών όρων του έργου στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δεν ζήτησε την επιστημονική βοήθεια των κατά τόπους παραρτημάτων του Τεχνικού και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ώστε να προτείνει τη χάραξη με τα λιγότερα, ή καθόλου, προβλήματα.
  • Αν ζήτησε τη βοήθεια αυτή, τότε δεν την έλαβε υπόψη. Αλλιώς, δεν θα χωροθετούσε τον σταθμό συμπίεσης Σερρών μέσα σε περιοχή με υψηλή επικινδυνότητα πλημμύρας, ή το τμήμα των έντεκα χιλιομέτρων στα τενάγη Φιλίππων, εντός του τυρφώνα! Κι αυτό, είναι περισσότερο κατακριτέο. Είναι προφανές, ότι ο Διαδριατικός Αγωγός πιέζεται έντονα για το χρονοδιάγραμμα του έργου και δεν έχει το περιθώριο για σοβαρή διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες και τους επιστημονικούς φορείς. Η διαδικασία πρέπει να γίνει γρήγορα. Το αντιλαμβανόμαστε από τις δηλώσεις των στελεχών της κοινοπραξίας, όπως της Κατερίνας Παπαλεξανδρή, η οποία είπε, στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στην Καβάλα, ότι ο T.A.P. θα είναι συνέχεια ανοικτός στο διάλογο για ενημέρωση και τυχόν βελτιώσεις στη λειτουργία του έργου. Εάν κατασκευαστεί ο αγωγός, αγαπητή Κατερίνα, θα είναι αργά για διάλογο και βελτιώσεις.
  • Σε τελική ανάλυση, φίλοι του T.A.P., προέχει η σωστή κατασκευή του αγωγού, η ασφάλεια, η προστασία του περιβάλλοντος και των πολιτών, ή το χρονοδιάγραμμα του έργου; Εάν μετακινήσετε τον σταθμό συμπίεσης στις Σέρρες έξω από την επικίνδυνη περιοχή (για πλημμύρα), θα χρειαστεί νέα έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων του έργου;
k-tipos.gr

 
 Σου άρεσε; κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!

Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.