Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Λαϊκή Ενότητα Σερρών : Ποιος διαστρεβλώνει την πραγματικότητα κα Σταμπουλή;

Αναρτήθηκε: Sep 18, 2018 από serrestv2 στην κατηγορία: Πολιτικά προβολές: 335 Tags (Λέξεις κλειδιά): Λαϊκή Ενότητα Σερρών, Ποιος διαστρεβλώνει την πραγματικότητα κα Σταμπουλή;
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

“Άλλη μια προσπάθεια διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και απόδοσης στην κυβέρνηση προθέσεων αντίθετων με τη διακηρυγμένη της βούληση βρίσκεται σε εξέλιξη αυτές τις μέρες, μεταφερόμενη από πόλη σε πόλη", καταγγέλλει σε δήλωση της, που έκανε στα ΜΜΕ των Σερρών στις 14 Σεπτεμβρίου 2018, η "βουλεύτρια" κα Σταμπουλή, αναφερόμενη προφανώς στις πληροφορίες που δημοσιοποιήθηκαν και αφορούσαν στο θέμα της μεταβίβασης 10.119 ακινήτων του ελληνικού δημοσίου, μεταξύ αυτών και 39 στην πόλη των Σερρών, στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας, γνωστότερο και ως ΥΠΕΡΤΑΜΕΊΟ.

Κι επειδή η παραπάνω καταγγελία στρέφεται πρωτίστως κατά της ΛΑΪΚΉΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ και δευτερευόντως κατά του υπογράφοντος το άρθρο (και του προηγούμενου που δημοσιεύτηκε με τίτλο «Πωλείται η Ιστορία της πόλης», ας  δούμε, λοιπόν, ποιός διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. 

 

Υπάρχουν σήμερα τρεις (3) νόμοι και μια υπουργική απόφαση δημοσιευμένοι στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) , που καθορίζουν την πραγματικότητα του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ, έτσι όπως τη διαμόρφωσαν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖ-ΑΝΕΛΛ (φυσικά και η κα Σταμπουλή, δια της ψήφου της):

 

- Ο νόμος 4336/2015 (ο νόμος του 3ου Μνημονίου)

- Ο νόμος 4389/2016 (ο ιδρυτικός νόμος του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ)

- Ο νόμος 4549/2018 (κύρωση ανακεφαλαιοποίησης του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ και τέλος

- Η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο ΦΕΚ Β 2317/19-6-2018 με την οποία μεταβιβάζονται τα 10.119 ακίνητα του ελληνικού Δημοσίου στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ.

 

Στον ν. 4336/2015 (3ου Μνημόνιο), σελίδα 1030 αναφέρεται επί λέξει ότι:

«Θα συσταθεί ένα νέο ανεξάρτητο ταμείο (το «Ταμείο») το οποίο θα κατέχει σημαντικής αξίας περιουσιακά στοιχεία της Ελλάδας. Πρωταρχικός στόχος του Ταμείου είναι να διαχειρίζεται ελληνικά περιουσιακά στοιχεία σημαντικής αξίας και να προστατεύει, να δημιουργεί και εν τέλει να μεγιστοποιεί την αξία τους την οποία ΘΑ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ και άλλα μέσα

 

Οι δανειστές επέβαλαν και τον τρόπο κατανομής των πόρων από τη ρευστοποίηση της εθνικής μας περιουσίας, αφού στην σελίδα 1031 του ν.4336/2015 (3ου Μνημόνιο) ορίζεται ότι:

«… η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ των περιουσιακών στοιχείων θα αποτελέσει μία από τις πηγές για την πραγματοποίηση της προγραμματισμένης εξόφλησης του νέου δανείου του ΕΜΣ και θα αποφέρει κατά τη διάρκεια του νέου δανείου επιδιωκόμενο συνολικό ποσό 50 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 25 δισ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για την επιστροφή της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και άλλων περιουσιακών στοιχείων και το 50% κάθε εναπομένοντος ευρώ (τουτέστιν, 50% των 25 δισ. ευρώ) θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση της αναλογίας χρέους/ΑΕΠ, το δε υπόλοιπο 50% θα χρησιμοποιηθεί για επενδύσεις.».

 

Σύμφωνα με τη δήλωση της "βουλεύτριας " κας.  Σταμπουλή,  υπάρχει δήλωση του υπουργού Περιβάλλοντος κ. Σταθάκη (και μας παραπέμπει σ’ αυτήν), που λέει ότι:

"Στον ίδιο νόμο (σ.σ. νόμος 4389/2016, ιδρυτικός του ΥΠΕΡΤΑΜΕΊΟΥ), όμως, προβλέπεται ρητά και η επιστροφή των ακινήτων που έχουν ιδιαίτερο πολιτιστικό, ιστορικό ή περιβαλλοντικό ενδιαφέρον" και «προκαλεί κατάπληξη ότι κάποιοι προσπάθησαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις ακόμα και σε μια τόσο απλή και σαφή γραφειοκρατική διαδικασία»

 

Εδώ ο κ. Σταθάκης  είτε λέει συνειδητά ψέματα, είτε δεν ξέρει τι ψήφισε (το ίδιο ισχύει βεβαίως και για την κ. Σταμπουλή), αφού όντως οι αρμόδιες υπηρεσίες μπορούν (αν το πάρουν χαμπάρι, αν μπορέσουν να αποκωδικοποιήσουν τον ΚΑΕΚ, αν στο τέλος γίνει δεκτό το αίτημα), να ζητήσουν να εξαιρεθούν συγκεκριμένα ακίνητα καθώς η παρ. 4 του άρθρου 196 του ν. 4389/2016 εξαιρεί της μεταβίβασης: 

 

«α. Αιγιαλούς, παραλίες και παρόχθιες εκτάσεις, υδρότοπους, 

β. περιοχές Ramsar, 

γ. περιοχές Natura, 

δ. αρχαιολογικούς χώρους, 

ε. αμιγώς δασικές εκτάσεις, και λοιπά πράγματα εκτός συναλλαγής».

 

Όχι όμως όλα τα "..ακίνητα που έχουν ιδιαίτερο πολιτιστικό, ιστορικό ή περιβαλλοντικό ενδιαφέρον", όπως ψευδώς αναφέρονται ο υπουργός και η "βουλεύτρια".  «… τόσο απλή και σαφή γραφειοκρατική διαδικασία».

 

Σε ποιά από τις παραπάνω εξαιρέσεις θα εντάξουμε π.χ. το κτήριο της Νομαρχία και την πλατεία που το περιβάλλει; το κτήριο της Καπναποθήκης; το κτήριο της Πυροσβεστκής; το πρώην στρατόπεδο ΚΟΛΟΚΟΤΡΏΝΗ;  τις πρώην αποθήκες Πυρομαχικών (Ιππικός Όμιλος);

Ή μήπως αυτά δεν αποτελούν κομμάτι της Ιστορίας της πόλης των Σερρών ;

 

Μας κατηγορεί η κα Σταμπουλή ότι αγνοούμε το "... τελείως διαφορετικό πνεύμα" του ΥΠΕΡΤΑΜΕΊΟΥ,  αφού  "...η ΕΕΣΥΠ έχει σκοπό την αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου συμπεριλαμβανόμενων και των ακινήτων και την απόδοση όποιων εσόδων που αυτά μπορούν να αποφέρουν..."

 

Ας μας πει επιτέλους η κα Σταμπουλή, "το διαφορετικό πνεύμα" αξιοποίησης και τα έσοδα που προσδοκούν να αποφέρουν τα ακίνητα στον Ξηρότοπο, στο Μετόχι,  στον Αη Γιάννη; (ναι, εντάχθηκαν στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ακίνητα  και από αυτές τις περιοχές! όπως επίσης εντάχθηκαν προσφυγικά οικόπεδα με κατοικίες, από την περιοχή Σαράντα Μαρτύρων και Σφαγείων, τα οποία διεκδικούνται σήμερα  από απογόνους προσφύγων, καθώς επίσης δρόμοι και πλατείες στην περιοχή της Σιγής-Νέα Κηφισιά).

 

Το πνεύμα του νόμου, κα Σταμπουλή, μας το εξηγεί ο ίδιος ο νόμος του 3ου Μνημονίου, τον οποίο ψηφίσατε μεν, θέλετε, όμως να τον ξεχνάτε δε.

«… ΘΑ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ και άλλα μέσα…» και      «… η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ των περιουσιακών στοιχείων θα αποτελέσει μία από τις πηγές για την πραγματοποίηση της προγραμματισμένης εξόφλησης του νέου δανείου του ΕΜΣ..»

 

Αυτό είναι λοιπόν το "διαφορετικό πνεύμα" αξιοποίησης των ακινήτων του ελληνικού λαού που εσείς ψηφίσατε. ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. Ποιός, λοιπόν, διαστρεβλώνει την πραγματικότητα, κα. Σταμπουλή;

Η Λαϊκή Ενότητα; ΟΧΙ! Εσείς, μάλλον, που έχετε χάσει κάθε επαφή με την ελληνική, λαϊκή πραγματικότητα.

 

Τέλος, υπάρχει ένας ψηφισμένος, από την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖ-ΑΝΕΛ, νόμος. Ο νόμος 4549/2018 που στο άρθρο 109, αναφέρει τα παρακάτω :

ρθρον 109 του πολυνομοσχεδίου τα περί κυρώσεως της «Σύμβασης Προσχώρησης και Τροποποίησης της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης  μεταξύ του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας και της Ελληνικής Δημοκρατίας ως δικαιούχου κράτους μέλους και της Τράπεζας της Ελλάδος ως Κεντρικής Τράπεζας και του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ως Ταμείου Ανακεφαλαιοποίησης και της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας ως Ε.Ε.ΣΥ.Π.

«14.2.A. Η Ε.Ε.ΣΥ.Π. αμετάκλητα και άνευ όρων:

14.2Α.1. εγγυάται στον ΕΜΣ την έγκαιρη εκπλήρωση από το δικαιούχο κράτος μέλος των υποχρεώσεων του δικαιούχου κράτους μέλους βάσει της σύμβασης.

14.2Α.2. υπόσχεται στον ΕΜΣ ότι κάθε φορά που το δικαιούχο κράτος μέλος δεν καταβάλλει ποσό οφειλόμενο βάσει ή σε σχέση με τη Σύμβαση, η ΕΕΣΥΠ μετά από αίτημα θα φέρει την ευθύνη καταβολής αυτού του ποσού σαν να ήταν ο κύριος οφειλέτης, εφόσον τα συνολικά καταβλητέα ποσά βάσει αυτής της εγγύησης δεν θα υπερβαίνουν συνολικά τα 25.000.000.000 ευρώ. και

14.2Α.3. συμφωνεί με τον ΕΜΣ ότι εάν οποιαδήποτε εγγύηση που εγγυάται είναι ή καθίσταται μη εκτελεστή, άκυρη ή παράνομη, ανεξάρτητα ως αρχική υποχρέωση, αποζημιώνει τον ΕΜΣ αμέσως μετά από αίτημά του έναντι οποιουδήποτε κόστους, απώλειας ή υποχρέωσης ευθύνης που προκύπτει από το γεγονός ότι το δικαιούχο κράτος μέλος δεν καταβάλλει κανένα ποσό το οποίο θα καταβαλλόταν στο πλαίσιο της σύμβασης, αλλά λόγω μη εκτελεστότητας, ακυρότητας ή παρανομίας δεν καταβάλλεται την ημερομηνία κατά την οποία θα έπρεπε να καταβληθεί. Το ποσό που καταβάλλει η ΕΕΣΥΠ βάσει αυτής της αποζημίωσης δεν θα υπερβαίνει το ποσό που θα έπρεπε να καταβάλει σύμφωνα με την εν λόγω ρήτρα 14 εάν το ζητούμενο ποσό ήταν ανακτήσιμο βάσει εγγύησης.

Τα συμβαλλόμενα μέρη ΕΜΣ, το δικαιούχο κράτος μέλος και η ΕΕΣΥΠ αναγνωρίζουν ότι η παροχή της εγγύησης που ορίζεται στην παρούσα ρήτρα 14.2Α πραγματοποιείται στο πλαίσιο και είναι συνεπής με τους σκοπούς της ΕΕΣΥΠ, όπως ορίζονται στον νόμο της ΕΕΣΥΠ σχετικά με τη συμβολή στην απομείωση των οικονομικών υποχρεώσεων του δικαιούχου κράτους μέλους στον ΕΜΣ.».

 

Την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018 ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και άλλοι συναρμόδιοι υπουργοί, δύο ημέρες πριν από τις αποφάσεις του Eurogroup για το ελληνικό χρέος, υπογράφει απόφαση μιας σελίδας και μια λίστα 84 σελίδων με ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ΚΑΕΚ), που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Β 2317/19.6.2018) και με την οποία εκχωρούνται στο Υπερταμείο 10.119 ακίνητα κυριότητας ελληνικού Δημοσίου.

 

Τώρα πως γίνεται,  ο νόμος του 2016 να προβλέπει την επιστροφή των ακινήτων που έχουν ιδιαίτερο πολιτιστικό, ιστορικό ή περιβαλλοντικό ενδιαφέρον, όπως ψευδώς αναφέρει ο κ. Σταθάκης (και η κα Σταμπουλή) και ο νόμος του 2018 να εκχωρεί αυτά τα ακίνητα στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ(;), αυτό μόνο η Συριζαίϊκη λογική μιας μνημονιακής κυβερνητικής "βουλεύτριας" μπορεί να  το εξηγήσει. 

(Η απλή λογική μας λέει ότι, δεν θα υπήρχε λόγος πρώτα να συμπεριληφθούν σε ΦΕΚ που ορίζει τη μεταβίβασή τους και εν συνεχεία να πρέπει να γίνει η διαδικασία εξαίρεσης. Σε αυτή την περίπτωση απλώς θα εξαιρούνταν εξ αρχής και δεν θα περιλαμβάνονταν στο ΦΕΚ. Άρα δεν μιλάμε για αυτόματη εξαίρεση αλλά για διαδικασία διαπραγμάτευσης για το εάν και ποιά ακίνητα εξαιρούνται).

 

Είναι προφανώς της ίδιας  Συριζαίϊκης λογικής και πρακτικής της μνημονιακής, κυβερνητικής "βουλεύτριας", να ψηφίζει (με πόνο, πάντα), το νόμο για τις περικοπές, από 1/1/2019, των συντάξεων και 3 μήνες πριν την εφαρμογή του να εκλιπαρεί την Τρόικα να μεταθέσει την εφαρμογή του για μετά τις εκλογές. 

 

Εκτός κι αν μας διηγηθεί το παραμύθι του λαϊκού ήρωα, "συντρόφου" Τσακαλώτου, ο οποίος προτάσσει τα στήθη του, "... σε άνιση πάλη κι αγώνα...",  απέναντι στα αιμοδιψή τέρατα, για να προστατεύσει το λαό από τις αδηφάγες ορέξεις των δανειστών.

 

Αφήσαμε για το τέλος την (πολιτικότατη κατά τα’ άλλα) μομφή που μας αποδίδει η «βουλεύτρια» κα Σταμπουλή, ως προς τις (σ.σ. καλές) προθέσεις και τη διακηρυγμένη βούληση της κυβέρνησης.

Θα μπορούσε, κάποιος, να γελάει μέχρι δακρύων, με την συγκεκριμένη μομφή που μας απευθύνει η «βουλεύτρια», αν τα πράγματα δεν ήταν τόσο τραγικά για τον λαό και για την χώρα.

Θα μπορούσε, κάποιος, να αντιπαρέλθει της μομφής, με το κλασικό «ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις».

Όμως, όχι εσύ! Μη μιλάς εσύ κα Σταμπουλή για προθέσεις και τη διακηρυγμένη βούληση της κυβέρνησης.

Μας ακούνε οι άνεργοι, οι αμειβόμενοι των 400 Ευρώ, οι μειωμένης απασχόλησης εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι αγρότες, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι γονείς των ξενιτεμένων νέων επιστημόνων, οι, οι, … … και αγριεύονται.  

Αυτοί γνωρίζουν καλά τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, από την οποία εσείς προσωπικά και η κυβέρνησής σας έχετε πάρει διαζύγιο. Η μόνη διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι η καταστροφική για τον λαό, πολιτική σας, των τελευταίων τριών (3) χρόνων, τα οποία θα είναι, πολιτικά, σίγουρα και τα τελευταία.

 

Θόδωρος Καστρινός

μέλος της Λαϊκής Ενότητας Σερρών

Σέρρες, Δευτέρα, 17 Σεπτέμβρη 2018


Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.