Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Ποτάμι : Θέλω να μην ψάχνω στο φλιτζάνι πότε θα περάσει το λεωφορείο του ΟΑΣΘ

Αναρτήθηκε: Oct 20, 2018 από serrestv2 στην κατηγορία: Ελλάδα προβολές: 315 Tags (Λέξεις κλειδιά): Ποτάμι, Θέλω να μην ψάχνω στο φλιτζάνι πότε θα περάσει το λεωφορείο του ΟΑΣΘ
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Το Ποτάμι στο πλαίσιο της φθινοπωρινής του καμπάνιας ενόψει και του Συνεδρίου του Νοεμβρίου παρουσιάζει καθημερινά τα «Θέλω» των πολιτών συνοδευόμενα από συγκεκριμένες λύσεις και προτάσεις. Ενώ, καλεί τους πολίτες να μπαίνουν στο σάιτ thelopotami.gr  και να δηλώνουν τα δικά τους ΘΕΛΩ και στη συνέχεια να δουν και να αξιολογήσουν τις λύσεις που το ίδιο προτείνει.
«Στη Βαρκελώνη στην Ισπανία και στο Μιλάνο στην Ιταλία, ο ιδιωτικός τομέας άλλοτε μόνος και άλλοτε σε σύμπραξη με δημόσιους φορείς, έχει αναλάβει και εκτελεί με αξιοπιστία και χαμηλό κόστος το μεταφορικό έργο των πόλεων»
 
«Θέλω να πάω στο Πανόραμα και περιμένω στη στάση πάνω από 50 λεπτά», έλεγε πριν λίγες μέρες ένας πολίτης σε ρεπορτάζ για την ατέλειωτη ταλαιπωρία στους δρόμους της πόλης. Ο ΟΑΣΘ, τα λεωφορεία δηλαδή, παραμένει δυστυχώς το μοναδικό μεταφορικό μέσο της Θεσσαλονίκης. Η σημερινή κυβέρνηση αντί να λύσει το χρόνιο πρόβλημα, το κρατικοποίησε. Έτσι, μετά από πολύμηνη απουσία αστικών συγκοινωνιών, οι Θεσσαλονικείς «σαρδελοποιούνται» καθημερινά σε κακοσυντηρημένα και ρυπογόνα λεωφορεία. Πολλά από τα οχήματα του στόλου δεν διαθέτουν κλιματισμό και άλλα παρουσιάζουν συνεχώς βλάβες, ακόμα και κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Την ίδια ώρα βέβαια δεν έχουν άλλη λύση. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει γίνει ανέκδοτο και η έναρξη λειτουργίας του έχει μετατεθεί για το 2020, ενώ κεντρικές οδικές αρτηρίες και ολόκληρες γειτονιές «φυλακίζονται» λόγω των έργων, ήδη από το 2006.

Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019 έχουμε την υποχρέωση απέναντι στην Ευρώπη να απελευθερώσουμε τις συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στο πλαίσιο αυτό, το Ποτάμι έχει προτείνει τη διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού για την παραχώρηση των αστικών συγκοινωνιών με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον και την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών. Υπάρχουν παραδείγματα πετυχημένων δικτύων αστικών συγκοινωνιών, όπως η Βαρκελώνη στην Ισπανία και το Μιλάνο στην Ιταλία, όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία, άλλοτε μόνη της και άλλοτε σε σύμπραξη με δημόσιους φορείς, έχει αναλάβει και εκτελεί με αξιοπιστία και χαμηλό κόστος το μεταφορικό έργο των πόλεων.

Σου άρεσε; κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!

Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.