Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Απολογισμός 12ου Διαδικτυακού Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής

Αναρτήθηκε: May 30, 2020 από serrestv2 στην κατηγορία: Παιδεία προβολές: 187 Tags (Λέξεις κλειδιά): Απολογισμός 12ου Διαδικτυακού Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 12ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής. Το απόγευμα της Παρασκευής 15Μαϊου 2020έπεσε η αυλαία της διοργάνωσης. Φέτος η διοργάνωση είχε το χαρακτήρα του Διαδικτυακού και όλες οι εργασίς παρουσιάστηκαν εξ αποστάσεως. Μία ακόμα πρωτιά για τη διοργάνωση γιατί αποτέλεσε το πρώτο Μαθητικό Διαδικτυακό Συνέδριο στην Ελλάδα. Ένα συνέδριο που χαρακτηρίστηκε σαν ένα  τετραήμερο  ταξίδι στην μαθητική καινοτομία και εξωστρέφεια. Το φετινό συνέδριο μας ταξίδεψε μέσω βιντεοδιασκέψεωνσε κάθε σχολική μονάδα όπου χτυπάει η μαθητική καινοτομία και εξωστρέφεια.

Οι φετινοί αριθμοί ήταν εντυπωσιακοί αν αναλογιστούμε την δύσκολη κατάσταση που βιώσαμε όλοι. Με κλειστά σχολεία και την δυσκολία συνεργασίας και ολοκλήρωσης έργων από μαθητές και εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων.  800 μαθητές  σύνεδροι, 200 επιβλέποντες εκπαιδευτικοί  από 70 σχολικές μονάδες,  34συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, τεχνικοί, ηχολήπτες, ραδιοφωνικοί παραγωγοί και άτομα προσωπικό από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης  Κεντρικής Μακεδονίας,  το ΝΟΗΣΙΣ και το Σωματείο Φίλοι του Ιδρύματος  Κ.Δ.Ε.Μ.Τ., ένωσαν τις δυνάμεις τους για  την επιτυχία της διοργάνωσης.Αξίζει να σημειώσουμε ότι το συνέδριο παρακολούθησαν ζωντανά  εκατοντάδες μαθητές από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι «επισκέφτηκαν διαδικτυακά» τις 11 συνεδρίες της διοργάνωσης. 

Ένα Συνέδριο – φεστιβάλ ψηφιακής  δημιουργίας &καινοτομίας των μαθητών -  που διοργανώνεται σε ετήσια βάση με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, τομέα Μακεδονίας – Θράκης και του Υπουργείου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, τους οποίους και ευχαριστούμε για την υποστήριξη τους.

Η  έναρξη του συνεδρίου έκρυβε μία τηλεδιάσκεψη με πάνελ συμμετοχής 3 υπουργείων. Ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Κόπτσης και ο πρόεδρος του Ιδρύματος κ. Σιγάλας Μιχαήλ υποδέχτηκαν ως οικοδεσπότες τους προσκαλεσμένους, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και άλλους φορείς στο συνέδριο, αναφέρθηκαν στην σημασία του συνεδρίου για την εκπαιδευτική κοινότητα  υπογραμμίζοντας την άριστη συνεργασία των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως τόνισε ότι το Διαδικτυακό Μαθητικό Συνέδριο αποτελεί μία πρωτοβουλία που μας γεμίζει αισιοδοξία για το παρόν και το μέλλον των μαθητών μας. Η υπουργός ολοκλήρωσε το χαιρετισμό της δίνοντας θερμά συγχαρητήρια στην εκπαιδευτική - μαθητική κοινότητα καθώς και τους συντελεστές της διοργάνωσης. OΥφυπουργός Ανάπτυξης κ. Δήμας αναφέρθηκε στην εξαιρετικά πλούσια θεματολογία των έργων των μαθητών και τόνισε ότι η επένδυση στην έρευνα είναι επιβεβλημένη σε συνεργασία με το Υπουργείου Παιδείας με το οποίο υπάρχει μία άριστη συνεργασία. Στην συνέχεια, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, τομέα Μακεδονίας Θράκης κ. Καράογλουδήλωσε ότι η διοργάνωση διαδικτυακού μαθητικού συνεδρίου αποτελεί μία ελπιδοφόρα αρχή για τις εκπαιδευτικές εκδηλώσεις μέσα στην κατάσταση που βιώσαμε με τον Κορωνοϊο και δε υπάρχει πιο αισιόδοξο, η νέα κανονικότητα να ξεκινάει με τα παιδιά – τους μαθητές μας. Τον λόγο μετά πήρε ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας κ. Κυριαζής που αναφέρθηκε στην σημασία της εξ αποστάσεων εκπαίδευσης και επικέντρωσε το ενδιαφέρον του στις εργασίες των μαθητών στα επιστημονικά αντικείμενα που συμμετείχαν, τονίζοντας ότι οι μαθητές έχουν επιδείξει ένα καινοτόμο πνεύμα και δεξιότητες συνεργατικές που θα τους βοηθήσουν και τους ίδιους σαν πολίτες στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα.   Στην ομιλία του ο κ. Σιγάλας ως πρόεδρος του ΝΟΗΣΙΣ  τόνισε το στόχο του συνεδρίου, να προσφέρει στους μαθητές την εμπειρία συμμετοχής σε ένα επιστημονικό συνέδριο υψηλών προδιαγραφών αλλα κυρίως προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία ανάπτυξης και παρουσίασης μία πρωτότυπης ερευνητικής εργασίας με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών.

Την έναρξη του Συνεδρίου κήρυξε  ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ.Αλέξανδρος Κόπτσης, υπογραμμίζοντας ότι για πρώτη φορά στην Ελλάδα διοργανώνεται ένα διαδικτυακό μαθητικό συνέδριο ανταποκρινόμενοι στις νέες συνθήκες που προέκυψα αλλά και στις νέες προοπτικές ενός ψηφιακού κράτους, ενός ψηφιακού  πολίτη, ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού και μαθητή, φέρνοντας μία μικρή ψηφιακή επανάσταση στη χώρα.

Η μαθήτρια Ισμήνη και ο εκπαιδευτικός Ευάγγελος Σιώτος από το 7ο Γυμνάσιο Κέρκυρας στο πρόσωπο των οποίων εκπροσώπησαν μαθητές και εκπαιδευτικούς του συνεδρίου, μίλησαν στο πάνελ για την εμπειρία τους και έδωσαν τον παλμό των πρωταγωνιστών της διοργάνωσης.

Χαιρετισμό έκαναν ο Πρόεδρος του σωματείου Φίλων του ΝΟΗΣΙΣ κ. Γκαβέζος Μιχάλης τονίζοντας ότι το Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής θεωρείται η κορυφαία εκδήλωση του σωματείου στην οποία συμμετέχουν ως συνδιοργανωτές από την γέννηση του συνεδρίου ως θεσμός.

Διαδικτυακό Χαιρετισμό έκανε και ο Διευθυντής Πληροφορικής του MediaLabτου ΜΙΤ κ. Μπλέτσας Μιχάλης μιλώντας για την πληροφορική και την πορεία του σε αυτό το κλάδο, δίνοντας συμβουλές προς τους μαθητές συνέδρους της διοργάνωσης.

Το 12ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής αποτέλεσε τόπο συνάντησης και δικτύωσης νέων επιστημόνων από την μαθητική κοινότητα μέσα στο τετραήμερο 12 με 15 Μαϊου 2020.

800 Μαθητές από 70 σχολικές μονάδες της Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και άλλων επιλεγμένων σχολείων από την επικράτεια, παρουσίασαν 100εργασίες – projectsστο livestreamκανάλι του συνεδρίου.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι για τις συμμετοχές των 800 περίπου μαθητές υπήρξε έγγραφη γονική συναίνεση ώστε να εμφανιστούν και παρουσιάσουν τις εργασίες τους διαδικτυακά.

Ομάδες μαθητών - εισηγητών παρουσίασαν πρωτοποριακές προτάσεις για έξυπνα σπίτια, πόλεις και συσκευές, στους τομείς «Ρομποτική – Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου», «Εφαρμογών πάνω στην Ιατρική, την ανθρώπινη φροντίδα και περίθαλψη» , «Πληροφορική – Ρομποτική και προστασία περιβάλλοντος» , «Προηγμένο Λογισμικό -Υλικό»,  «Πληροφορική και Ασφάλεια Διαδικτύου, «Πληροφορική – Μουσική - Τέχνη – Πολιτισμός», «Πληροφορική – Εκπαιδευτικές Εφαρμογές σε Android».



Σου άρεσε; κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!

Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.