[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
·
ΥΠΕΡ
- ΟΠΤΙΚΩΣ
·
Ένα
Δημόσιο έργο δεν το αποφασίζει ένας.
Εν αρχή ήν η ΕΛΠΑ. Κατά
κόσμον ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΩΝ και
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Κατά
την αγνωσία των ασχέτων διοικούντων το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών ερμηνεύεται ως
"ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ !!!!!
(τρομάρα τους). Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που αγνοούν την ύπαρξη μετόχων
και μετοχών αυτών.
Είναι οι ίδιοι που μετά παρρησίας δηλώνουν ότι ουδεμίαν έχουσιν
υποχρέωση περί των ιδιαιτεροτήτων του
χώρου (του αυτ/μιου) τον οποίον
καλούνται να αναπτύξουν. Πόση πια
αντίφαση; Άραγε να
είναι οι ίδιοι που αποφάνθηκαν περί της ακαταλληλότητος της ασφάλτου; Και διερωτώμαι με ποιά ιδιότητα; Και ας υποθέσουμε ότι δεν
είναι αυτοί, τότε ποιοί είναι; Από κάπου πρέπει να ξεκινά το αίτημα -
ανάγκη. Μήπως μόνον από έναν, και τον πλέον ανίδεο,
(κτηνίατρος στο επάγγελμα ) τον κ.
Αγγελίδη του οποίου τον μίτο (της Αριάδνης)
καλούμαστε να ακολουθήσουμε; Πού κατοικοεδρεύουν/ κρύβονται οι κατά
καιρούς επώνυμοι "ειδικοί"; Μήπως απαιτήθηκε
( να ξοδευτούμε εκ νέου) από τους
εξ Αθηνών εκπέσαντες του αξιώματός των (κατηγορούμενοι) μέλη της Ομοσπονδίας
Ελλάδος με τους οποίους διατηρεί το Αυτοκινητοδρόμιο ανοιχτούς λογαριασμούς
καθόλου σύμφωνους με τους κανόνες λειτουργίας του και τους νόμους του
κράτους; Όλα τελικά σε λάθος βάση . Ζητώ τις υπογραφές όσων
κόπτονται περί της υποτιθέμενης "αναβάθμισης." Τις καταστάσεις
ονομάτων όσων υπογράφουν ενστάσεις κατά του ελεγκτικού συνεδρίου και τα
επιχειρήματα αυτών. Το ότι γελοιοποιούν την πόλη μου δεν το λαμβάνουν υπόψη; Πόσες
απορρίψεις, είναι απαραίτητες, για να ολοκληρωθεί ο εξευτελισμός; Να
πάρουμε απόφαση να δουλέψουμε και όχι να
ξοδέψουμε. Επίσης ζητώ τις υπογραφές όσων θα αναλάβουν την συγγραφή της
δημοπρασίας. Επιτέλους ας μας αποδείξει κάποιος περί των γνώσεών
του και πού τις απέκτησε. Ομιλώ για τις ειδικές (γνώσεις) που εγώ απέκτησα με συμμετοχή ενεργή στο χώρο
για 50 χρόνια. Με ξόδεμα άπειρου
(προσωπικού) χρήματος, πολλά κιλά αγνού
ιδρώτα, κάμποσα κόκκαλα σπασμένα και
συρραφές πρόχειρα αδέξιες και βέβαια τεράστιο αριθμό οργανώσεων. Αποτελούν
παράσημα και ειδικά σήματα θάρρους μιας
εποχής που η χώρα μου έβγαινε από
καταστροφές και εγώ ως ρομαντικό απολίθωμα έκαμνα όνειρα και κατέβαζα ιδέες. Ώσπου
μια μέρα εμφανίστηκαν οι "εκτελεστές" οραμάτων /ιδεών των οποίων η
γούνα δεν θα φθάσει για τα ράμματα. Και
τέλος ζητώ τις υπογραφές όσων αιρετών πάρουν μέρος στη χαριστική βολή στα κατά συρροή εγκλήματα.
Καθώς για πριν υπάρχουν υπαίτιοι αποσυρμένοι και χωρίς "αξίωμα. " Οι μέθοδες όμως απαράλλαχτες.
ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ το αυτοκινητοδρόμιο κατασπαταλώντας συνολικά πέραν των 5.000.000 ευρώ. Ουδείς ποτέ παραιτήθηκε
(πού η ευθιξία ;) ή ζήτησε έστω μια συγγνώμη.
Ως πολίτες ζητούμε (με το
δικαίωμα της δημοκρατίας) όλα τα ως άνω έγγραφα. Από πληροφορίες, επιτροπή του
Δήμου έστειλε την ένσταση προκειμένου να παραπλανήσει για μία ακόμη φορά τον κρατικό μηχανισμό
προστασίας του δημοσίου πλούτου και να εκταμιευτούν 500.000 ευρώ σε μια προσπάθεια να σώσουμε τι;
Έναν υπέροχο οραματικού χαρακτήρος, κατά τα άλλα, χώρο στον οποίο οι εκάστοτε Δημαρχιακοί ο ένας μετά τον άλλον
κάνουν την ΠΛΑΚΑ !!! τους. Ελπίζω η πολιτεία να επιδείξει σωφροσύνη και να τους αναγκάσει να βρουν τους τρόπους που ενδείκνυνται.
Καμώνουνται ότι τους ξέρουν. Και τότε γιατί μετά από 20 χρόνια βρίσκεται σε
τέτοια δεινή θέση το Αυτ/μιο με συνεχείς ανάγκες οικονομικής ενίσχυσης; Ζητήστε
βοήθεια κ. ΔΗΜΑΡΧΕ, από εκεί που πρέπει,
δεν είναι ντροπή. Μπορεί να
μην είμαι Αθηναίος ούτε και Ελβετός, όμως
οι γνώσεις μου αποδείχθηκε ότι είναι στην χώρα μου μοναδικές. Για την πόλη μου
ενδιαφέρομαι. Πώς εμείς ζητάμε την βοήθεια των λογιστών; Ξεπεράστε τον φόβο και
την επιφυλακτικότητά σας. Δεν απαίτησα
ποτέ, το ίδιο κάνω και τώρα, καμία αμοιβή
εν αντιθέσει με δικούς σας ( δοτούς των εκάστοτε Δημάρχων).
Η κανονική σειρά προκειμένου
να υλοποιηθεί ένα ειδικό έργο έχει ως
εξής. Άνθρωποι ή φορείς (με γνώσεις
και εμπειρία) που κατά καιρούς χρησιμοποιούν/ησαν το Αυτ/μιο ( χωρίς να ενδιαφέρονται για το
προσωπικό τους όφελος) να καταθέσουν
επίσημα τις προτάσεις τους η ακόμη και τις καταγγελίες. Ο φάκελος θα
συμπληρωθεί στην Αυτ/μιο ΑΕ ΟΤΑ, ως
φορέα διεκπεραίωσης και ουχί ως γνωρίζοντα. Αφού σφραγιστεί με δική τους υπογραφή θα σταλεί στις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου όπου και
πάλι με την συνεργασία ειδικών γίνει το τυπικό μέρος. Δηλαδή η Δημοπρασία υπογεγραμμένη από το χέρι των
αιρετών αλλά με την σιγουριά των εμπείρων.
Όσο για το ποσόν που απαιτείται, με δουλειά, πάθος και γνώση, είμαι
σίγουρος ότι έως του χρόνου, το αναγκαίο πραγματικό ποσόν, θα έχει
συγκεντρωθεί. Προϋπόθεση ... βασική.
Μακριά τα χέρια ..τα πόδια.. και οι παρουσίες ακόμη των "ΕΚΤΕΛΕΣΤΩΝ ΟΡΑΜΑΤΩΝ και
ΙΔΕΩΝ".
Τάσος
Χανλίογλου - είς εκ των 8.