[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
– Η άμετρη χρήση του ονόματος του Κ.
Καραμανλή, οδηγεί σε απαξίωση της μνήμης του και υποδηλώνει πολιτική ιδιοτέλεια».
--Κρεσέντο υπερβολής και σκοπιμότητας από την Δημοτική Αρχή, η
μετονομασία του πρώην Στρατοπέδου Παπαλουκά, σε Πολιτιστικό Πάρκο
«Κωνσταντίνος Καραμανλής».
--Αποτελεί προσβολή της μνήμης του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ασέβεια και πολιτικαντισμό,
η εργαλειοποίηση του ονόματος του Πρωταίου πολιτικού από σύγχρονους κόλακες που
βαφτίζουν «Τιμή στον άνδρα» την πολιτική τους ιδιοτέλεια για χτίσιμο
καριέρας!
Χωρίς μέτρο, γέμισαν την πόλη των Σερρών με ονοματοδοσίες «Καραμανλή»
που στην πλειονότητά τους κανείς πολίτης δεν χρησιμοποιεί και δεν γνωρίζει,
χωρίς να υπολογίζουν ότι αυτή τους η ακράτεια οδηγεί σε καταστροφική απαξίωση
όχι μόνον του Σερραίου Πολιτικού που άφησε βαθύ αποτύπωμα στην χώρα και
στην Ευρώπη αλλά και της ιστορικής ταυτότητας των επιλεχθέντων χώρων και
κτιρίων.
--Σύγχρονοι «αυτοδιοικητικοί νόες» σήμερα, σε ράλυ πλειοδοσίας, σερβίρουν και
επιβάλλουν ανάλογων χαρακτηριστικών «πρόταση» -ευκολία, για ένα Πάρκο
Πολιτισμού που ΘΑ αντικαταστήσει ένα ιστορικό Στρατόπεδο. Ένα Πάρκο-διαχρονική
επιδίωξη των Σερραίων, που κερδήθηκε χάρη στην επίμονη διεκδίκηση σειράς
Δημάρχων μας από σειρά διαφορετικών Κυβερνήσεων.
Ένα Πάρκο που ΘΑ γίνει αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε ΠΟΤΕ ούτε ΠΩΣ
θα είναι!
Διότι
Στρατηγικό Πλάνο και Πολεοδομικός Σχεδιασμός ( Master Plan) για τον
χαρακτήρα, το ύφος, την μορφή και τις εγκαταστάσεις εντός του Πάρκου, ΔΕΝ
υπάρχει. Ούτε και αξιολόγηση του κόστους και του χρόνου υλοποίησης ενός
τέτοιου σχεδίου.
Αλλά
Η Δημοτική Αρχή κάνει βαφτίσια, ΠΡΙΝ
καν «γεννηθεί το παιδί»!!
Οι προθέσεις της είναι εμφανείς.
Οι γνώσεις της όμως ελλιπέστατες για τους παράγοντες που καθορίζουν την
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και την ΕΙΚΟΝΑ της πόλης μας, δλδ την μακραίωνη ιστορία και τον
πολιτισμό της, το φυσικό της περιβάλλον, τις υποδομές και τις αναπτυξιακές της
προοπτικές!
--Είναι επιζήμιο για τον τόπο, να πέφτει σε χέρια ερασιτεχνών που λειτουργούν
με μικροπολιτική σκοπιμότητα και προτάσσουν την λεζάντα από το πραγματικό έργο.