Στη Βουλή φέρνει η Νίνα
Κασιμάτη την ανάγκη μετακίνησης με
το μετρό μισού εκατομμυρίου κατοίκων,
εργαζομένων και επισκεπτών της Β’
Πειραιά και συγκεκριμένα των
πόλεων Κερατσινίου-Δραπετσώνας,
Περάματος και της άμεσα διασυνδεόμενης
νήσου Σαλαμίνας μέσω του πορθμείου,
όπως άλλωστε υποστηρίζουν κι οι Δήμαρχοι
με σχετική κοινή επιστολή τους, και καλεί
τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και
Υποδομών κ. Χρήστο Σταϊκούρα να
διαπιστώσει την ανάγκη πρόσβασης των
πολιτών στη δημόσια συγκοινωνία-γραμμή
μετρό και να προβεί στις απαιτούμενες
ενέργειες για το σχεδιασμό και την
επέκταση του μετρό σε αυτούς τους
κομβικούς δήμους της Β’ Πειραιά
ανταποδοτικά, καθώς ήδη επιβαρύνονται
κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά από
άλλες βαρέως οχλούσες δραστηριότητες
δυσανάλογα με άλλες περιοχές της Αττικής,
και βεβαίως να ενημερώσει σχετικά τη
Βουλή.
Ειδικότερα, η Βουλευτής
Β’ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Τομεάρχης
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
κατέθεσε Αναφορά αναβαθμίζοντας
κοινοβουλευτικά τις ενέργειες των
Δημάρχων Κερατσινίου-Δραπετσώνας
κ. Χρήστου Βρεττάκου, Περάματος
κ. Γιάννη Λαγουδάκου και Σαλαμίνας
κ. Γιώργου Παναγόπουλου, οι οποίοι με
επιστολή τους αναφέρουν ότι λίγα
μόλις χιλιόμετρα (σε Νίκαια, Κορυδαλλό,
Μανιάτικα, Πειραιά, Χαϊδάρι) οι γραμμές
των σταθμών του μετρό εξυπηρετούν τους
Έλληνες Πολίτες, πρώτης επιλογής, έτσι
όπως η Πολιτεία τους κατέταξε στις
προτιμήσεις της.
Δυστυχώς όμως πολίτες,
δημότες, εργαζόμενοι και επισκέπτες
των Δήμων Κερατσινίου-Δραπετσώνας,
Περάματος και Σαλαμίνας, υφίστανται
την απαξίωση της κρατικής
επιλογής – επέκτασης της γραμμής
Μετρό από Κερατσίνι έως τερματικό σταθμό
το Πορθμείο Περάματος-Σαλαμίνας.
Εξάλλου, οι δήμαρχοι
δηλώνουν την έντονη επιθυμία και
αγανάκτηση του λαού της περιοχής, όταν
βλέπουν να εξαγγέλλονται οι μελέτες επέκτασης
και εργασίες της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. σε
τρίτες περιοχές εκτός των παραπάνω
Δήμων.
Ήρθε η ώρα η Ελληνική
Κυβέρνηση, η ηγεσία του αρμόδιου
Υπουργείου, να στρέψει ως ελάχιστη
ανταπόδοση στους Δήμους μας τη σταθερή,
ασφαλή και μαζική μετακίνηση προς το
κέντρο της Αθήνας και των υπαρχόντων
σταθμών, ώστε να αποσυμφορηθεί η τεράστια
κυκλοφοριακή κίνηση με τις καθημερινές
αρνητικές επιπτώσεις στις παραπάνω
περιοχές και στην ποιότητα ζωής των
πολιτών.