|
Αθανάσιος Μασλαρινός : Το ψέμα έχει κοντά πόδια...Δήμος Βισαλτίας - Ένας χρόνος μετά (Μέρος Β) – ΔΕΥΑΒ
[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Λεφτά υπάρχουν για το Δ.Σ. Οι άλλοι, ας περιμένουν... Έχει περάσει ένας χρόνος, από τις τελευταίες εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Α΄ και Β΄ βαθμού. Στον Δήμο Βισαλτίας οι δημότες αποφάσισαν την αλλαγή στην διοίκηση του Δήμου. Το ψέμα και τα μεγάλα λόγια κέρδισαν την αλήθεια και τις μετρημένες κουβέντες. Οι “έτοιμοι να διοικήσουν ¨, πολύ νωρίς, άρχισαν να ρίχνουν το προσωπείο τους και να αποδεικνύουν ότι όσα “έσπερναν” και έταζαν προεκλογικά ήταν φρούδες ελπίδες . Στην απελπισία τους επάνω, για να καλύψουν την ανεπάρκειά τους, άρχισαν να μασάνε μία άλλη καραμέλα, αυτή των πολλών χρεών που τους άφησε η προηγούμενη διοίκηση. Και το κάνουν ακόμη πιο έντονα στη ΔΕΥΑΒ. Δυστυχώς, όμως, γι αυτούς τα πεπραγμένα της διοίκησης μας τους διαψεύδουν για άλλη μια φορά ΟΙΚΤΡΑ. Τι καταφέραμε λοιπόν; Με ομαδική εργασία και σε πλαίσιο δημιουργικής συνεργασίας και με βάση συγκεκριμένο πλάνο το οποίο εκπονήσαμε, προχωρήσαμε σε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και ενέργειες οι οποίες στόχο είχαν την σωστή λειτουργία της επιχείρησης. - Με εργατικότητα, επιμονή και υπομονή, με συνεχή ενημέρωση αλλά και έλεγχο του προσωπικού, ώστε η ενημέρωση των συνδημοτών μας να είναι άμεση, έγκυρη και έγκαιρη σχετικά με τις τυχόν διακοπές υδροδότησης, αποκατάσταση βλαβών, την αποστολή γραπτών απαντήσεων σε αιτήματα τους ή και ενστάσεις τους, με απολύτως διαφανείς διαδικασίες για οικονομικό όφελος της επιχείρησης, είχαμε θέσει τις βάσεις για τη σωστή λειτουργία της επιχείρησης και την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Καταβάλαμε κάθε προσπάθεια, ώστε όλα τα ζητήματα να λύνονται άμεσα μέσα στην επιχείρηση και να μην αναγκάζονται οι συνδημότες μας να προσφεύγουν για την εξεύρεση λύσης αποκλειστικά στον Πρόεδρο και Δήμαρχο.
- Εστιάσαμε στα οικονομικά της επιχείρησης και στις ενέργειες που απαιτούνταν για τη βελτίωσή τους.
- Βασικό πρόβλημα της επιχείρησης ήταν οι μεγάλες δαπάνες που υπήρχαν και προτεραιότητα μας ήταν η ελαχιστοποίησή τους. Γινόταν μεγάλη οικονομία μέσα στη λειτουργία της επιχείρησης. Πριν από κάθε παραγγελία γινόταν έρευνα αγοράς, κατατίθεντο προσφορές από πολλούς επαγγελματίες και επιλεγόταν η πλέον συμφέρουσα για την επιχείρηση.
- Βασικό θέμα για αντιμετώπιση ήταν και είναι οι οφειλές προς τη ΔΕΗ, λόγω αύξησης των τιμολογίων της ΔΕΗ. Σε συνεχή επικοινωνία με τη ΔΕΗ και συνεργασία με την ΕΔΕΥΑ προσπαθήσαμε για την εξεύρεση της καλύτερης λύσης.
- Στο κομμάτι των προμηθευτών, είχε γίνει διασπορά εργασιών και προμηθειών σε όλους τους επαγγελματίες του Δήμου Βισαλτίας. Οι πληρωμές των προμηθευτών δεν γινόταν όπως παλιά, δηλαδή να προηγούνται οι ημέτεροι, αλλά με ημερολογιακή σειρά έκδοσης τιμολογίων και έτσι δεν υπήρχαν αδικίες. Έτσι, όλοι γνώριζαν κατά προσέγγιση τον μήνα εξόφλησης τους. Κάτι που παρατήρησαν και οι ίδιοι και δήλωσαν ικανοποιημένοι που εφαρμοζόταν σειρά.
- Στο κομμάτι των εσόδων προχωρήσαμε όπως ορίζει ο νόμος στη βεβαίωση στην εφορία των ληξιπρόθεσμων οφειλών καταναλωτών συνολικού ποσού περίπου 1.000.000,00 € (το σύνολο των ανείσπρακτων που βρήκαμε ήταν 2.099.862,96 €).
- Καλέσαμε τους οφειλέτες να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, δίνοντας τους τον Σεπτέμβριο του 2020 μετά από ομόφωνη απόφαση (Αρ.96/2020) του Διοικητικού Συμβουλίου τη δυνατότητα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, σε 100 δόσεις με ελάχιστη δόση τα 20 ευρώ. (λάβαμε υπόψη τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, γι αυτό δώσαμε τη δυνατότητα να μπουν σε ρύθμιση). Στην ουσία δείξαμε σεβασμό στους οικονομικά συνεπείς καταναλωτές.
- Προχωρήσαμε σε εγκατάσταση ειδικού προγράμματος για τη βεβαίωση των οφειλών και σε εκμάθηση του προγράμματος με σεμινάρια στο προσωπικό.
- Αποστείλαμε επιστολές στους καταναλωτές ακολουθώντας όλες τις απαραίτητες νόμιμες διαδικασίες ώστε κάθε μήνα να υπάρχουν έσοδα μέσα από την εφορία.
- Μειώσαμε στο ελάχιστο τις παρατηρήσεις των ορκωτών ελεγκτών, που βρήκαμε στον τακτικό διαχειριστικό έλεγχο από τις προηγούμενες οικονομικές χρήσεις.
- Σχετικά με τις παρατηρήσεις των ορκωτών ελεγκτών για την ορθότερη ελεγκτική παρακολούθηση, προχωρήσαμε σε εγκατάσταση εφαρμογής για σύνδεση (γέφυρα) προγράμματος Ύδρευσης με το πρόγραμμα Γενικής Λογιστικής ώστε να υπάρχει έλεγχος εσόδων-εξόδων.
- Προχωρήσαμε σε ανάθεση υπηρεσιών του εσωτερικού ελέγχου σε εξωτερικό συνεργάτη προκειμένου να προκύψουν συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης των διαδικασιών σχετικά με τη βεβαίωση, την είσπραξη εσόδων και τη λογιστική παρακολούθηση των απαιτήσεων και να συμμορφωθούμε πλήρως με τις προτάσεις και υποδείξεις που θα προκύψουν από τη διαδικασία του εσωτερικού ελέγχου.
- Δημιουργήσαμε τη δυνατότητα εξόφλησης των λογαριασμών ύδρευσης με πάγια εντολή, κάτι που ενώ ήταν αυτονόητο, δεν υπήρχε.
- Όλες οι ενστάσεις και τα αιτήματα καταναλωτών εξετάζονταν άμεσα.
- Δημιουργήσαμε νέα ιστοσελίδα για την ενημέρωση των καταναλωτών σε θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης, διακοπών, βλαβών και φροντίζαμε για την συνεχή ενημέρωσή της.
- Συνδέσαμε την ιστοσελίδα με ειδική πλατφόρμα για την ανάδειξη των έργων της επιχείρησης (cityworks) https://egov.crowdapps.net/cityworks-deyab/
- Δημιουργήσαμε αποθήκη, που δεν υπήρχε. Πλέον, μπορεί να γίνεται έλεγχος και διασταύρωση των υλικών της αποθήκης που χρησιμοποιούν οι υδρονομείς με τις βλάβες στις οποίες χρειάζονται.
- Συμμετείχαμε σε όλα τα σεμινάρια της ΕΔΕΥΑ με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων και ενημέρωση για θέματα που μας αφορούσαν.
- Εξασφαλίσαμε επιχορήγηση ποσού διακοσίων πενήντα χιλιάδων ευρώ (250.000,00 €) για την αποκατάσταση των προβλημάτων υδροδότησης και συγκεκριμένα στις Κοινότητες Νιγρίτας, Σιτοχωρίου, Χουμνικού, Μαυροθάλασσας, Ευκαρπίας, Τραγίλου και Καστανοχωρίου, από τις πιστώσεις για την «Εκτέλεση εργασιών από τους ΟΤΑ της χώρας για την αντιμετώπιση του φαινομένου της λειψυδρίας». Ολοκληρώθηκε με την αγορά γεώτρησης στην ενότητα Αχινού και δύο νέες σε Δάφνη και Νιγρίτα.
- Υποβάλλαμε φάκελο και ενταχθήκαμε στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» για το έργο εκσυγχρονισμού δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης στις ενότητες Τραγίλου και Αχινού εξασφαλίζοντας 5.000.000,00 Ε . Αφορά στην αντικατάσταση των αγωγών ύδρευσης, στην μονάδας διύλισης, στην κατασκευή δεξαμενής στις πηγές της Ορέσκειας.
- Προχωρήσαμε σε έργα αποκατάστασης του αρδευτικού αγωγού στο αγρόκτημα της Δάφνης.
- Κατασκευάσαμε τσιμενταύλακα όμβριων υδάτων στην Τοπική Κοινότητα Φλαμπούρου, με την τοποθέτηση ειδικού σωλήνα Φ350. Σημαντικό έργο για την υγεία των κατοίκων, που αποκατέστησε ένα χρόνιο πρόβλημα.
- Προς αποφυγή τυχόν πλημμυρικών φαινομένων και δημιουργίας εστιών ρύπανσης και μόλυνσης, προχωρήσαμε σε εργασίες καθαρισμού, σχαρών και φρεατίων υδροσυλλογής και αποχέτευσης ομβρίων υδάτων σε ολόκληρο τον Δήμο Βισαλτίας.
- Ολοκληρώσαμε τις εργασίες για την σύνδεση της γεώτρησης «Κοσίγελο 2» με τον υδατόπυργο της Τερπνής. Έργο που κατασκεύασε η ΔΕΥΑΒ και περιλαμβάνει αγωγό σύνδεσης συνολικού μήκους 1.800 μέτρων. Με την παράδοση της συγκεκριμένης γεώτρησης και της σύνδεσής της με το σύστημα ύδρευσης του δικτύου στην Τερπνή λύνεται το χρόνιο πρόβλημα της λειψυδρίας που αντιμετώπιζαν οι κάτοικοι την καλοκαιρινή περίοδο.
- Αντικαταστήσαμε τον αγωγό αμιάντου στην κοινότητα Βέργης.
- Έγινε αποκατάσταση τμημάτων του αποχετευτικού δικτύου στην Τ.Κ. Λευκοτόπου.
- Έγινε αποκατάσταση τμημάτων του αποχετευτικού δικτύου Δημητριτσίου.
- Έγινε αποκατάσταση τμημάτων του αποχετευτικού δικτύου Μαυροθάλασσας.
- Έγινε επισκευή ,συντήρηση και δημιουργία υδροληψιών (Τραγίλου, Σιτοχωρίου).
- Έγινε αντικατάσταση παλιάς αντλίας του δικτύου ύδρευσης στη Νικόκλεια.
- Έγινε μερική αποκατάσταση βλαβών (τρύπες στο δρόμο) σε όλο τον Δ. Βισαλτίας.
- Έγινε Καθαρισμός φρεατίων, δεξαμενών και υδατόπυργων, συντήρηση αντλιοστασίων όπου χρειάζονταν, κάθε χρόνο και περίφραξη όλων των δεξαμενών.
- Προχωρήσαμε στην αποκατάσταση πυροσβεστικών κρουνών και υδροστομίων.
- Ολοκληρώθηκε Αρδευτικό δίκτυο στη Νιγρίτα (1000μ)
- Καταθέσαμε πρόταση 20.000.000,00 Ε. για έξυπνα υδρόμετρα και τηλε-έλεγχο για όλο τον Δ Βισαλτίας.
- Προσπαθήσαμε με το υπάρχον προσωπικό και με σωστό προγραμματισμό για την κάλυψη όλων των περιοχών για την καταμέτρηση και το μοίρασμα λογαριασμών όσο και στην αποκατάσταση των βλαβών.
- Πραγματοποιούσαμε όλες τις αναλύσεις ελεγκτικής και δοκιμαστικής παρακολούθησης πόσιμου νερού και διενέργειας εργαστηριακών αναλύσεων ραδιενέργειας όπως ορίζει ο νόμος.
- Ενισχύσαμε τη ΔΕΥΑ Μαντουδίου μετά την πυρκαγιά που έπληξε τη Βόρεια Εύβοια.
- Λάβαμε όταν έπρεπε όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα κατά του κορωνοϊού στην υπηρεσία (πλεξιγκλάς, μάσκες, αντισηπτικά, έλεγχος στην είσοδο, κλπ).
- Όλα τα παραπάνω τα πετύχαμε με προσωπικό συνολικά 14 εργαζομένων (συγκεκριμένα 10 εργαζόμενοι αορίστου χρόνου με την προκήρυξη του ΑΣΕΠ 3Κ/2018, 1 εργαζόμενος αορίστου χρόνου με μετάταξη από τον Δήμο, 3 εργαζόμενοι μέσω του προγράμματος ΟΑΕΔ ΑΜΕΑ).
Σήμερα, δεν υπάρχει πυξίδα. Η μόνη προτεραιότητα της νέας διοίκησης, μπροστά σε μια πιθανή συνένωση των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης, είναι να εξασφαλίζει τις αποζημιώσεις του Διοικητικού Συμβουλίου (πρώτη φορά τόσο υψηλές) και να εκπληρώνει προεκλογικά ρουσφέτια. Οι επαγγελματίες ας περιμένουν στην σειρά για…αργότερα. Βέβαια, με αγωνία περιμένουμε την πρότασή της για την τιμολογιακή πολιτική της…
Άλλες σχετικές ειδήσεις
-
Βούλα Πατουλίδου: «Ο Απόστολος Τζιτζικώ...
Δάκρυα
συγκίνησης στην εκπομπή «...και επί τα αυτά»
Έντονη κριτική στον Απόστολο Τζιτζικώστα για την στάση του απέναντι της άσκησε η Βούλα Πατουλίδου, υποστηρίζοντας ότι ο παραιτηθείς...
-
ΝΟΔΕ ΣΕΡΡΩΝ : Συνεδρίαση διοικούσας επι...
Την
Παρασκευή 06/12/2024 και ώρα 19:00 θα
πραγματοποιηθεί τακτική συνεδρίαση
της Διοικούσας επιτροπής της ΔΕΕΠ (ΝΟΔΕ
) Π.Ε Σερρών, στα γραφεία της οργάνωσης
Αλ. Παναγούλη 1 στο 2ο
...
-
ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ : ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ Κ...
Εργασίες
καθαρισμού και ανάπτυξης (air
lift)
σε δύο (2) από τις τέσσερις (4) παραγωγικές
γεωθερμικές γεωτρήσεις του πεδίου
τοπικού ενδιαφέροντος Λιθοτόπου-Ηράκλειας
πραγματοποιήθη...
-
«ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» : «Δήλωση ...
«Στις 30/11 κατέρρευσε τμήμα της γέφυρας του
Δενδροποτάμου που συνδέει τον κόμβο του ΚΤΕΛ Μακεδονίας με την Λεωφόρο
Δενδροποτάμου.
Από το προηγούμενο καλοκαίρι, όπου εμφανίστηκαν...
|