[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών, με αφορμή
περιστατικά που έχουν αναφερθεί από καταναλωτές, σχετικά με την υποβολή αιτήσεων
προς τις Τράπεζες για χορήγηση αναλυτικών καταστάσεων οφειλών στα πλαίσια της
εφαρμογής του νόμου 3869/2010 περί «Ρύθμισης των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών
προσώπων» που ισχύει από 1ης Σεπτεμβρίου 2010, επισημαίνει τα εξής:
Σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 4 του Ν. 3869/2010, τα
πιστωτικά ιδρύματα υποχρεούνται μέσα
σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την υποβολή σε αυτά του σχετικού αιτήματος του
οφειλέτη, να του παραδώσουν χωρίς
επιβάρυνση αναλυτική κατάσταση των προς αυτά οφειλών του κατά
κεφάλαιο, τόκους και έξοδα. Ο αρμόδιος Υπουργός επιβάλλει για κάθε παράβαση της
υποχρέωσης πρόστιμο που ανέρχεται από πεντακόσια έως δέκα χιλιάδες ευρώ.
Καλούμε, λοιπόν, τους
καταναλωτές:
-Να απαιτούν από τις
Τράπεζες την χορήγηση εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών της σχετικής κατάστασης.
-Να αρνούνται την
καταβολή ή χρέωση οποιουδήποτε ποσού για την χορήγηση της σχετική κατάστασης.
-Σε περίπτωση παράβασης των παραπάνω, να υποβάλλουν
καταγγελία είτε στον τηλεφωνικό αριθμό 80111
97367 (με επιβάρυνση αστικής χρέωσης) της Γενικής Γραμματείας
Καταναλωτή είτε στην Ένωση Προστασίας
Καταναλωτών Σερρών (Π. Κωστοπούλου 12, 1ος όροφος, Δευτέρα έως
Παρασκευή 19:00-21:00, τηλ. 2321022518, e-mail: epkaser@gmail.com)
-Να χρησιμοποιούν μόνο τις αιτήσεις που υπάρχουν στην
ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (www.efpolis.gr) και στα γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών
Σερρών.