Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Ερώτηση Η. Πολατίδη για τη διδασκαλία αγγλικής γλώσσης στην Α΄ τάξη δημοτικού...

Αναρτήθηκε: Sep 21, 2010 από serrestv2 στην κατηγορία: Πολιτικά προβολές: 709 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Ερώτηση υπέβαλε προς την Υπουργό Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου ο Βουλευτής Σερρών του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Ηλίας Πολατίδης σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου νά διδάσκεται η αγγλική γλώσσα από την Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Το πλήρες κείμενο της Ερωτήσεως έχει ως εξής.

Συμφώνως με το υπ’ αριθμ. 6549/4.9.2010 υπόμνημα του Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου προς εσάς και προς διαφόρους άλλους φορείς, τα μέλη της αντιπροσωπευτικής αυτής επιστημονικής και επαγγελματικής Ενώσεως στην Ελλάδα εκφράζουν την βαθιά ανησυχία τους για την εισαγωγή της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσης στους μαθητές των Δημοτικών σχολείων από την Α΄ κιόλας τάξη. Στο εν λόγω υπόμνημα παραθέτουν μία σωρεία λογικών και επιστημονικών επιχειρημάτων πού συναινούν στο λανθασμένο της ανωτέρω αποφάσεως. Επίσης, αναφέρουν ότι το Υπουργείο αποδεικνύεται ανακόλουθο σχετικά με την διαφορά μεταξύ των προγραμματικών του δεσμεύσεων (όπου δήλωνε ότι η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσης θα εφαρμοσθεί πειραματικά σε 60 Δημοτικά σχολεία) και της τελικής αποφάσεως να διδαχθεί τελικά η αγγλική από την Α΄ Δημοτικού σε 800 σχολεία.

Πιο συγκεκριμένα, ο Π.Ψ.Σ. αναφέρει ότι η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσης από την Α΄ Δημοτικού, ένα μέτρο με μεγάλη βαρύτητα για το γενικότερο εκπαιδευτικό μέλλον των μαθητών, έγινε αβίαστα και δεν βασίσθηκε ως ώφειλε σε καμμία σχετική επιστημονική μελέτη αλλά και δεν υπεβλήθη σε καμμία διαδικασία στοιχειώδους διαλόγου μεταξύ επιστημόνων ή δημοσίας συζητήσεως, έτσι ώστε να ακουσθούν οι αντίθετες απόψεις και να εξαχθούν κάποια συμπεράσματα. Ακόμη, διαφωνώντας για το κατά πόσον θα υπάρξει ευεργετική ψυχολογική και ευρύτερη επίδραση στους μικρούς μαθητές από την τόσο πρόωρη διδασκαλία της γλώσσης, επισημαίνει τις συγχύσεις πού θα δημιουργηθούν στα ελληνόπουλα αλλά και στα παιδιά πού έχουν διαφορετική μητρική γλώσσα από την ελληνική (πομακική και τουρκική για τα παιδιά των Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης και άλλες μητρικές γλώσσες για τα παιδιά των διαφόρων αλλοδαπών).     

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1.      Για ποιο λόγο το Υπουργείο έλαβε την ανωτέρω σημαντική για το εκπαιδευτικό και όχι μόνον, μέλλον μικρών μαθητών απόφαση και δεν τήρησε τις προηγούμενες προθέσεις του για πιλοτική και πειραματική εφαρμογή του προγράμματος;

2.      Για ποιόν λόγο η συγκεκριμένη απόφαση δεν υπεβλήθη σε δημοσία διαβούλευση, όπως συνηθίζει η νέα κυβέρνηση αλλά και σε επιστημονικό διάλογο;

3.      Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου η αναθεώρηση της βεβιασμένης αυτής αποφάσεως;

4.      Πιστεύει το Υπουργείο ότι η διδασκαλία της αγγλικής υπό το πρόσχημα της οικουμενικότητός της σε μαθητές τόσο μικρής ηλικίας συντελεί στην σωστή κατανόηση και εμπέδωση της μητρικής τους εθνικής γλώσσης και γραφής;

5.      Εμμένει η κ. Υπουργός στις παλαιότερες δηλώσεις της με τις οποίες ζητούσε να θεσπισθεί η αγγλική ως δεύτερη επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους;

Αθήναι, 16 Σεπτεμβρίου 2010



Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.