[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Τωρα που κερδισε και ποιους κερδισε εχει μεγαλη σημασια για πολλους λογους.
Η ομαδα της Citroen εχει ηδη τιμωρηθει με προστιμο 6.000ευρω γιατι
εκανε καποιες ωρες πανω απο τις προκαθορισμενες απο την FIA δοκιμες και
ηθελε να βαλει τον RAIKONEN σε ρυθμο Rally Γαλλιας.Ο παγκοσμιος
πρωταθλητης της F1 δεν εχει συνηθισει την αλλαγη απο το κοκπιτ στο
μπακετ και θελει καποτε να ανεβει και σε βαθρο αφου το ειχε κατα την
σταδοδρομια του στην F1.
H Citroen junior team επειδη ηθελε να δοκιμασει καποια εξαρτηματα
εριξε στο ραλλυ Vosgien (περιοχη Στρασβουργου) τον Kimi να συνναγωνισθει
με ιδιωτικες ομαδες και τοπικους οδηγους.Η νικη ειναι παντα νικη αλλα
το τι σχεση εχει μια ιδιωτικη ομαδα με μια εργοστασιακη ρωτηστε τον
τεραστιο PETER SOLBERG που απο τοτε που αποχωρησε απο την εργοστασιακη
SUBARU κανει οικονομια στα ανταλακτικα και δεν μπορει να σταυρωσει νικη
.Οσο για τις διαφορες του αυτοκινητου το ιδιωτικο με το εργοστασιακο
ρωτηστε τον <<Πορτοκαλη>> τι παθαμε οταν ειδαμε στο γκαραζ
του genessis διπλα διπλα τις INTEGRALLE του Bαρδινογιαννη και του
Κανκουνεν ουτε μια βιδα ηταν η ιδια και υποτιθεται οτι ο ΤΖΙΓΓΕΡ ηταν ο
μονος ιδιωτης που αγοραζε απευθειας απο την ABARTH. H αποψη μας ειναι
και δεκα φορες να κανει δοκιμαστικα ο ΚΙΜΙ το rally Γαλλιας εχει τον
νικητη του.
Ο Seb.Loeb απο εδω και μετα θα κανει λογαριασμο, ποσοι βαθμοι του
χρειαζονται για να παρει και το επομενο παγκοσμιο και θα τους παρει.Ο
Οgier εμαθε να οδηγει το αυτοκινητο που εστησε ο πρωτος και εκτος
ατυχιας θα κερδισει τον αγωνα πλην της περιπτωσεως να θελει την πρωτη
θεση του βαθρου ο <<ανεμος>>LOEB για να την χαρει με την
τριχρονη κορουλα του στον εντος εδρας αγωνα του παγκοσμιου
πρωταθληματος.Η τριχρονη κορη του αναμφισβητητα καλλυτερου οδηγου ραλλυ
ολων των εποχων ειναι και ο λογος που εκανε την δηλωση <<πηρα
πολλα ρισκα στην ζωη μου και σκεφτομαι να σταματησω μετα το
2011>>.Εμεις αναρωτηθηκαμε μηπως γιατι δεν εχει αντιπαλο αφου ο
μονος που μπορει να οδηγησει στους ρυθμους του ειναι ο μαθητης
του,εξ¨αλλου ειναι σαν να κλεβει απο την εκκλησια τωρα ο ανθρωπος.
Αν η
προσκληση απο τον Malkom Wilson στον Ogier να μεταπηδησει στην Ford ειχε
θετικη απαντηση τοτε ισως να μην εκανε τετοιες σκεψεις ο Loeb η αν παει
ο Petter Solberg σε αλλη εργοστασιακη ομαδα και τον αφησουν να στησει
αυτος το αυτοκινητο κατι που δεν γινεται στην Ford αφου εκει ολα περνουν
απο τον Wilson. Kαι αφου αναφερθηκαμε στον αγωνιστικο διευθυντη της
Βρετανικης ομαδος ,μας εκανε εντυπωση η κωλοτουμπα μετα την νικη του
Ogier στην Ιαπωνια οτι ο Γαλλος δεν μπορει να αντιμετωπισει τους Mikko
Hirvonen,Jari Matti Latvala, αν αποχωρησει ο Loeb, τοτε γιατι τον εκανε
προταση να παει στην ομαδα του νησιου.Τα πανηγυρια στην αρχη της χρονιας
και οι βαρυγδουπες δηλωσεις απο τον Wilson εκαναν τους χρηματοδοτες και
τους φιλους της ομαδος του αισιοδοξους για το πρωταθλημα,αλλα η
αισιοδοξια χαθηκε οταν ξυπνησε απο την χειμερια ναρκη αυτος που μας εχει
συνηθισει σε χαμηλες πτησεις,ειχε βαρυ χειμωνα στην Γαλλια.
Η αποψη του γραφοντος ειναι οτι πρωταθλημα στην Ford μπορει να παει
μονο αν σταματησει ο Loeb και ο Wilson ασχοληθει και λιγο με τον
Latvala αφου ο αγαπημενος του Hirvonen δεν το μαθαινει το ποιημα,αν ο
Jarri Matti ειναι μεχρι τοτε στην Ford αφου ο παραγκωνισμος του και η
πρωτοκαθεδρια στον Μικκο(service,ανταλλακτικα κ.α.) εχει αρχισει να
ενοχλει και τους φιλους του σπορ εκτος απο τον ιδιο.Και παλι δυσκολα θα
ειναι γιατι το δεσιμο του Solberg με την Citroen αφου εχει σαν χορηγο
την αντιπροσωπια της χωρας του θα τον οδηγησει στην εργοστασιακη ομαδα
και εκει με τον Ogier και τον Sordo (αν μεινει)απο πισω θα σκοτεινιαζουν
τα ονειρα της Βρετανικης ομαδος για πρωταθλημα.
Ευχαριστω για την απιστευτη επισκεψιμοτητα Βασιλης Περδικιδης.