Και 5η χρονια το ψηλοτερο σκαλι του βαθρου ο Seb.Loeb?
H Citroen στην παριδα της δεν προκεται να χαρισθει σε τιποτα και
το ερωτημα ειναι ποσα αυτοκινητα της Γαλλικης εταιρειας θα τερματισον
στις πρωτες θεσεις.
Ο Sordo (o μονος οδηγος που μπορει να απειλησει τον
<<ανεμο>> στην ασφαλτο) σιγουρα θα προστατεψει και θα
βοηθησει τον ομοσταυλο του Loeb να ανεβει στο ψηλοτερο σκαλι του βαθρου.
Απο πισω ο Ogier που τρεχει με την δευτεη ομαδα της Citroen οταν
προκειται για ασφαλτο αφου ο Ισπανος ειναι ταχυτερος στην
προαναφερομενη επιφανεια, θελει να αποδειξει στους συματριωτες του οτι
μπορουν να υπολογιζουν σ'αυτον αν αποχωρησει ο καλυτερος οδηγος ραλλυ
ολων των εποχων απο την ενεργο δραση.
O P.Solberg με την υποστηριξη της αντιπροσωπιας της πατριδας του
ισως προμηθευθει λιγα <<καλουδια>> απο την
μαμα Citroen
και να δουμε μια κυριαρχια της Γαλλικης ομαδος στον εθνικο αγωνα του
παγκοσμιου πρωταθληματος.
Στην BP ABU DHABI FORD γνωριζουν οτι στο χωμα μπορει να καλυψαν
καπως την διαφορα απο τα Γαλλικα αυτοκινητα αλλα στην ασφαλτο η διαφορα
ειναι χαωδης.Και η αιτια ακουει στο ονομα Loeb.Στην Γαλλικη εταιρεια
το οχημα το εξελισει το δοκιμαζει και το στηνει για καθε αγωνα αναλογα
ο μονιμος παγκοσμιος πρωταθλητης αφου οι τεχνικοι κανουν οτι ακριβως
τους ζητησει αφου ο ανθρωπος γνωριζει.Στην BP ABU DHABI FORD τα παντα
οριζονται απο τον Wilson κατα της πληροφοριες που επεξεργαζεται απο
την τηλεμετρια των δυο οχηματων ,περισσοτερο του Mikko, χωρις να εχουν
καταλαβει ισως οτι καθε οδηγος εχει διαφορετικο στυλ οδηγησης.Η ιστορια
λεει οτι ολοι ο παγκοσμιοι πρωταθλητες ειτε στην F1 ειτε στο WRC τα
οχηματα που οδηγουσαν τα εστηναν μονοι τους αφου γνωριζαν και ειχαν την
ικανοτητα να μεταφερουν στους τεχνικους τους τι ακριβως ηθελαν και τι
δεν ηθελαν στην συμπεριφορα του οχηματος.
Ο Jari Matti Latvala ταχυτερος στην ασφαλτο κατα κοινη ομολογια
απο τον ομοσταυλο του Mikko Hirvonen(κατα τον γραφοντα και στο χωμα) θα
διεκδικησει μια θεση στο βαθρο.Το σιγουρο ειναι οτι αν ο Jari Matti
ειχε οση συμπαθεια τρεφει για τον ετερο οδηγο του ο αγωνιστικος
διευθυντης της ομαδος του νησιου σιγουρα θα ειχε καλλυτερα αποτελεσματα.
Η σταθερα ανωδικη δουλεια που γινεται στην Prodrive οι οποιοι
εξελισουν το Μινι για την νεα χρονια και πολυ περισσοτερο αν
συνεργαστει μαζι τους ο Μarcus Gronholm τοτε πολυ φοβαμαι οτι η ομαδα
του Malkom Wilson θα παιζει δευτερο ρολο για τους κατοικους του νησιου.
Επειδη πολλοι παικτες του στοιχηματος ρωτουν σας πληροφορω οτι
περισσοτερους ασταθμητους παραγοντες απο τον μηχανοκινητο αθλητισμο δεν
θα βουν σε κανενα αθλημα.
Βασιλειος Περδικιδης.