Ο
δικος μας Θανος ηταν στην ιδια ομαδα(Γερμανια)και
εκανε αρκετους αγωνες
στο πρωταθλημα Formula BMW`
με τον οδηγο για τον οποιο πολλες φορες
εχουμε γραψει
οτι θα κερδισει αρκετα παγκοσμια πρωταθληματα και γιατι
οχι αρχιζοντας απο το φετινο.O λογος που ο δικος μας δεν
προχωρησε οπως ο
VETTEL?O μικρος απο την ΕΛΛΑΔΑ
ειχε απο πισω του την τσεπη του μπαμπα
(Αλεκου).Ο μικρος
απο την Γερμανια ειχε απο πισω τον ΣΟΥΜΙ και οσα
χρηματα χρειαζοταν
απο το κρατος.Αυτος ειναι και ο λογος που δεν θα
δουμε ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟ
να πρωταγωνιστει στην F1.
Απο τις προηγουμενες μερες ειχαμε γραψει για το προβαδισμα της ομαδας
του
Ματετσιτς εναντι των αλλων διεκδικητων του τιτλου.Oi RED BULL μας
επιβεβαιωσαν και αφου εκαναν το 1-2 στα επισημα χρονομετρημενα σημερα
το
πρωι 5ωρες αργοτερα μπηκαν και καθαρισαν τον αγωνα.Ειχαμε γραψει
για το
προβαδισμα του νεαρου Γερμανου εναντι των αλλων για το επιβαρυμενο
προγραμμα της ημερας αλλα ο Vettel υστερει μονο σε πειρα των αντιπαλων
του.
Δεν θα σας κουρασω με τον νεαρο υγεια να εχουμε και θα γραψουμε
πολλες
σελιδες για την αφεντια του, εκεινο που μας εκανε ιδιαιτερη
εντυπωση ειναι
οτι σε καμμια περιπτωση δεν υπηρχε πιθανοτητα να του
κλεισουν το ματι για
να περασει ο Webber κατι που θα εξασφαλιζε στον
Αυστραλο μεγαλυτερη
διαφορα απο τον Alonso αφου οι δυο απο τις τρεις
τελευταιες πιστες
<<ευνοουν>> τα Ferrari και τα Mc
Laren-Mercedes.
Ο Alonso γνωριζοντας την ακαμψια του μονοθεσιου της Red Bull σε καμμια
περιπτωση δεν διακινδυνεψε να <<χτυπησει γροθια στο
μαχαιρι>> και το μονο
που αναζητουσε απο αυτον τον αγωνα ηταν να
εχει πισω του τον Hamilton.
Σε αυτο τον βοηθησε και η Mc Laren!!!!! η
οποια δεν αλλαξε το κιβωτιο του
Βρετανου που ειχε προβλημα απο την
επαφη στην Σιγκαπουρη με
αποτελεσμα στο τελος του αγωνα να χτυπαει σαν
<<κουδουνιστρα>>
και τον Hamilton να ευχαριστει τον ΘΕΟ που
τον βοηθησε να τερματισει
στην 5η θεση και δεν εγκατελειψε για τριτη
συνεχομενη φορα.Ο Βutton
ηταν ο πρωτος που δεν ανεβηκε στο βαθρο κρατησε
την σημαια της Mc Laren
ψηλα αλλα σε καμμια περιπτωση δεν πιεσε τον
Ισπανο.
Και ερχομαι στην μεγαλυτερη απογοητευση του αγωνα και ειδικοτερα της
Ferrari.Eχω ξαναγραψει οτι απο τοτε που εφυγε ο Ros Brawn και ο Jean
Tond
αυτη δεν ειναι ομαδα. Η ανοργανοσια και τα λαθη διαδεχονται το ενα
το αλλο
αφου απο play boy δεν γινεται να γινεις αγωνιστικος διευθυντης
της Θεας που
πιστευουν ολοι οι Ιταλοι και αρκετα εκκατομυρια σε ολο τον
κοσμο.Τι δουλεια
εχει να βγει προς τα εξω την στιγμη που κρινεται το
πρωταθλημα οδηγων εστω
και σκεψη του Μοντετζεμολο η του Ντομενικαλι ως
προς την αντικατασταση του
Μασσα το 2011.Ο Βραζιλιανος το πρωι στα
δοκιμαστικα προφασιστηκε κινηση
στην πιστα και εγραψε 12ο χρονο!!!Αυτος
εκανε δοκιμαστικα στην Κηφισιας
09.00 και ειχε κινηση και οι αλλοι δεν
ειχαν???Στον αγωνα εγω πιστευω οτι
μαλλον εκεινο το εκατοστο του δλ
επεσε μαυρο πανι μπροστα του γιατι αυτο
που εκανε (γκαζι στο πατωμα απο
την εσωτερικη) δεν γινεται ουτε στον
προσομοιωτη ουτε καν οταν παιζεις
στο play station.Απο την ελευση του Αlonso
και μετα ουτε η σταση της
ομαδας απεναντι στον Βραζιλιανο ειναι σωστη αλλα
και ο Βραζιλιανος δινει
δικαιωματα.Πιστεψε δηλαδη ο Βραζιλιανος οτι θα
παρεβλεπε η Ιταλικη
ομαδα την κινηση της Ισπανικης τραπεζας να κοψει την
χορηγια προς την Mc
Laren και να τα διοχετευσει στην Ferrari ενα χρονο
μαλλιστα πριν παει ο
Ισπανος???
Ο Κobayashi εκανε τον αγωνα της ζωης του αφου στην φουρκετα ειχε στησει
παγιδα και καθυστερωντας το φρεναρισμα περνουσε οποιον εβρισκε μπροστα
του και να σημειωθει οτι ο εν λογω οδηγος δεν εμαθε να οδηγει αγωνιστικα
στην
Ιαπωνια με αποτελεσμα να γνωριζει καλλυτερα τα σημεια.Καλα εκανε ο
σκηνοθετης και αφιερωσε περισσοτερο χρονο απο καθε αλλη φορα για οδηγο
που ξεκινουσε τοσο πισω.
Τελος θα συμφωνησω με τον ΚΩΣΤΑ, για το σχολιο που εκανε περι γνωσεων
των παρουσιαστων στο καναλι που μεταδιδει την F1 στην χωρα μας ,σε
παλαιοτερο
αγωνα.Αυτος που αναρωτηθηκε σημερα αν προλαβαινει οδηγος που
ειχε
ατυχημα στον αναγνωριστικο γυρο να παρει αλλο μονοθεσιο, πρεπει να
παραιτηθει
και ας δοκιμασει να αναμεταδιδει αγωνες ποδοσφαιρου στην
Θαλασσα.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ GP IAΠΩΝΙΑΣ
Α/A | No |
Οδηγός | Ομάδα-Κινητήρας | Γύροι | Χρόνος/Διαφορά | Μ.Ω.Τ. |
Θ. Εκ. |
1 | 5 | Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault | 53 | 1:30:27.323 | 203.949 | 1 |
2 | 6 | Mark Webber | Red Bull-Renault |
53 | 0.905 | 203.915 | 2 |
3 |
8 | Fernando Alonso | Ferrari | 53 | 2.721 |
203.847 | 4 |
4 | 1 | Jenson Button |
McLaren-Mercedes | 53 | 13.522 | 203.442 | 5 |
5 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes |
53 | 39.595 | 202.472 | 8 |
6 |
3 | Michael Schumacher | Mercedes | 53 | 59.933 |
201.721 | 10 |
7 | 23 | Kamui Kobayashi |
BMW Sauber-Ferrari | 53 | 1:04.038 | 201.570 | 14 |
8 | 22 | Nick Heidfeld | BMW Sauber-Ferrari |
53 | 1:09.648 | 201.365 | 11 |
9 |
9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 53 | 1:10.846 |
201.321 | 7 |
10 | 16 |
Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 53 | 1:12.806 |
201.249 | 18 |