Γράφει ο Βασίλης ΠερδικίδηςΆκουσα και είδα πολλούς να αναφέρονται στην υπόθεση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών. Όταν λοιπόν δεν φταίει η Διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, δεν φέρει ευθύνη ο κατασκευαστής, έκανε άψογα την δουλειά της η επιβλέπουσα εταιρία του έργου, απαλλάσσεται η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Σερρών που γνώριζε ότι επρόκειτο για επίστρωση τάπητα σε πίστα αυτοκινητοδρομίου, γιατί ο υπεύθυνος της προκληθείσας ζημιάς να είναι ο Δήμαρχος Σερρών;
Στην πολιτική και προσωπική ανάδειξή τους αποσκοπούσαν οι περισσότεροι που ήταν μέλη της Διοίκησης του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, διορισμένοι από τις εκάστοτε Δημοτικές Αρχές. Τους έδινε την δυνατότητα να προσλαμβάνουν προσωπικό, καθαρά, για ψηφοθηρικούς λόγους, χωρίς ποτέ να λαμβάνουν υπ' όψιν, αν ο συγκεκριμένος-η είχε σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.... αφού δεν είχαν ούτε αυτοί, ή έστω αν ήταν αποδοτικός-ή για το έργο που προσλήφθηκε ή τέλος ειρωνευόταν αυτούς-ες που δούλευαν για το μεροκάματο.
Δεν χρειαζόταν… Γνώριζαν οι κύριοι της διοίκησης, που δεν ήξεραν σε ποιους τροχούς έχει κίνηση το αυτοκίνητο που οδηγούσαν, καθώς τα τελευταία 14 χρόνια από τους κυρίους που διορίσθηκαν, επιλέχθηκαν να διοικήσουν τον ειδικό αυτό αθλητικό χώρο.
Ποιοι και πόσοι είχαν την ανάλογη εμπλοκή και ήταν γνώστες του ιδιαίτερου χώρου του μηχανοκίνητού αθλητισμού; Μήπως το μοναδικό κριτήριο ήταν ότι "ήξεραν" να διοικούν;
Ανέκαθεν πλην ελαχίστων εξαιρέσεων τους διοικούντες του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, τους δινόταν η δυνατότητα να φέρουν ένα τίτλο για να τους αναγνωρίζει και ο γείτονας πλέον, αφού είχαν θέση και άποψη επί παντός στα ΜΜΕ και οι περισσότεροι - πως συνέβαινε, τυχαία - να "γνώριζαν" από διοίκηση και σιωπούσαν μόνο όταν τους έθετες την ερώτηση "αν επρόκειτο για προσωπική σου δουλειά, έτσι θα λειτουργούσες" ;
Αυτός είναι λοιπόν, κύριοι, ο λόγος που φτάσαμε σε αυτό το σημείο.... δεν γίνεται να διοικούν το Αυτοκινητοδρόμιο αυτοί που τα ξέρουν όλα, αδικούνται, δεν είναι ΝASA το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Από νεαρή ηλικία κάποιος γνωστός ήταν "μόνιμα" στην πίστα του Λαιλιά απορροφημένος με το σπορ του σκι.... Σήμερα ηγείται και χρηματοδοτεί την προσπάθεια όταν χρειάζεται, και το αποτέλεσμα είναι η ομάδα να απασχολεί Σερραίους προπονητές, να βγάζει ταλέντα και σε όλα τα χιονοδρομικά κέντρα να μιλούν εγκωμιαστικά για την δουλειά που γίνεται στο χιονοδρομικό των Σερρών.
Ένας άλλος γνωστός της πόλης σε νεαρή ηλικία ήταν "μόνιμα" στην "πισίνα" αθλητής με πανελλήνιες διακρίσεις τότε, έμεινε κοντά στην κολύμβηση και σήμερα ηγείται του κολυμβητικού τμήματος του Πανσερραϊκού, διαθέτοντας και ένα σημαντικό ποσό κάθε χρόνο, χωρίς τυμπανοκρουσίες, με αποτέλεσμα να εργάζονται άνω των δέκα (10) Σερραίων προπονητών στην ομάδα που πρωταγωνιστεί στο πανελλήνιο και φέρνει διακρίσεις στην πόλη.
Πως τυχαίνει και τους δύο να μην τους βλέπουμε ούτε σε τηλεοπτικά μέσα, ούτε να γνωρίζει το σύνολο των Σερραίων, ποιοι κρύβονται πίσω από την επιτυχία των συλλόγων;
Πως τυχαίνει και οι δύο να ασχολούνται με το σπορ που γνώρισαν και αγάπησαν από παιδική ηλικία και δεν έπεσαν με αλεξίπτωτο στον χώρο;
Πόσα έργα του αυτοκινητοδρομίου "δημοπρατήθηκαν" και εντελώς τυχαία τα πήραν συγγενικά πρόσωπα των κυρίων της διοίκησης;
Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς από την αρχική σχεδίαση και την τελική μορφή της κατασκευής του;
Από τα ταξίδια, τα τραπέζια και τις φωτογραφίες που πληρώθηκαν από τον Σερραϊκό λαό για να κατασκευαστεί τελικά, ότι ΔΕΝ έδειχναν οι φωτογραφίες της Ιταλικής ΜΟΝΖΑ και των άλλων σύγχρονων Αυτοκινητοδρομίων που επισκεπτόταν οι τότε άρχοντες της πόλης ;
Τα padock που παρουσίασαν για αγωνιστική χρήση αυτοκινήτων και είναι ακατάλληλα ακόμη και για χρήση μηχανών;
Την ευθεία του αυτοκινητοδρομίου που η αρχική της σχεδίαση ήταν τόση, όση ήταν αρκετή και για τα επόμενα χρόνια, το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, να έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει διεθνείς αγώνες και κάποιοι κύριοι προηγούμενης Δημοτικής αρχής έλεγαν “και πολύ σας είναι”; Το αποτέλεσμα να κατασκευαστεί μικρότερη και να χάσει την δυνατότητα διεκδίκησης αγώνα Ευρωπαϊκού επιπέδου;
Από το υπόγειο που κατασκευάστηκε και όταν επισκέφθηκαν το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, οι Ιταλοί μας ρωτούσαν τι χρησιμεύει το υπόγειο σε ένα Αυτοκινητοδρόμιο;
Είναι μεγάλο το θέμα και θα ήθελα να το θέσω διαφορετικά.
Άκουσα κάποιους να βαυκαλίζονται ότι έφεραν κόσμο στο αυτοκινητοδρόμιο.
Το αυτοκινητοδρόμιο με την θέση που έχει και την ελάχιστη τιμή χρήσης πίστας έναντι αυτών της Ιταλίας, της Γερμανίας, της Τουρκίας και της Ουγγαρίας και την απουσία ανάλογου χώρου στην Ελλάδα, την Βουλγαρία, τη Ρουμανία, και τα Σκόπια κύριοι, είναι πόλος έλξης από μόνο του για τους αγωνιζόμενους ,προβολή χρειάζεται και προβολή δεν γίνεται με τον τρόπο που την σχεδιάσατε και την πραγματοποιείτε με ταξιδάκια.
Όταν συμφέρει στον Ιταλό ή τον Γερμανό να έρθει για ένα αγωνιστικό τριήμερο στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών από την ίδια χρήση μιας Ιταλικής ή Γερμανικής πίστας αυτά τα φέραμε, να τα λέτε, αλλά να μην σας ακούν.
Τους Τούρκους και όλους όσους ακύρωσαν εκδηλώσεις ποιος τους έδιωξε;
Στις 7μελείς Διοικήσεις του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών από την κατασκευή του μέχρι τώρα πόσα άτομα είχαν ασχοληθεί με αυτό το σπορ;
Είναι πάνω από 3-4 σε όλες τις διοικήσεις και πόσο εισακούονται;
Πόσοι από τους πρώην της διοικήσεως όταν τέλειωσε η θητεία τους επισκέφθηκαν πάλι τον χώρο;
Πόσοι από τις διοικήσεις του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών έχουν παρακολουθήσει ζωντανά έστω και ένα αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος;
Πόσοι έχουν ξοδέψει έστω και μία δραχμή η ένα ευρώ για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Πόσοι έχουν τη γνώση, την εμπειρία και την δυνατότητα να προφυλάξουν τους εκάστοτε μετόχους του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, για να μην κατηγορείται ο κάθε Δήμαρχος ;
Ποιες δημόσιες σχέσεις έχουν με τους αθλητές, τις οργανωτικές Λέσχες, την αρχή του σπορ, τα υπουργεία, τις εν Ιταλία πίστες που είναι 80 χρόνια μπροστά, τι συνεργασίες με Ευρωπαϊκές πίστες για συνδιοργάνωση εκδηλώσεων ;
Αν εξαιρέσω από την σημερινή διοίκηση τον κ. Θεοχαράκη που ασχολήθηκε με το σπορ, για τους υπόλοιπους, η σχέση που έχουν με το αυτοκίνητο ή την μηχανή είναι ή για να μετακινούνται ή για να κερδίζουν τα προς το ζην.
Πόσα αγωνιστικά αυτοκίνητα ή μηχανές διαθέτει το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών;
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑ;
Δεν έχω ασχοληθεί ακόμη με τη γλυπτική και δεν σκοπεύω να κάνω κανένα άγαλμα στον Δήμαρχο!!!Αν εννοείς κάτι άλλο με το "γλυφτης" πάνε στο δημοτικό πάλι να μάθεις ορθογραφία!!!Αλλά θα στο επιστρέψω αν δεν το γράψεις με το πραγματικό σου όνομα!Δεν έχω γράψει ούτε μία τελεία χωρίς το όνομα μου και δηλώνω και από εδω όποιος εμπλέξει άλλη φορά το όνομά μου σε ανώνυμα σχόλια η αναρτήσεις θα πάμε μαζί στον κ. εισαγγελέα Σερρών!!!Αλλά δεν έγραψες και που διαφωνείς μαζί μου ....ηθελες απλά να με βρίσεις....δεν πειράζει δες πόσα like πήρε το κείμενο και από ποιούς!!!
OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩ ΟΡΚΙΣΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΦΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΛΙΣ 28 ΕΤΩΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΜΑΔΟΣ(ΑΕΣ) ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΞΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕΡΡΑΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ Α' ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ!!!ΤΑ DRIVER KAI AYTA NA TA ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ!!!!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ....ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ!!!!ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ!!!!
Για γλύφτης του Δημαρχου παίρνες άριστα. Από αυτά γράφεις για τα μέλη των ΔΣ του Αυτοκινητοδρομίου καταλαβαίνω ότι εχεις καϋμό να ήσουν στη θεση τους αλλα ματαιως