[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Τη λειτουργία του «πράσινου τηλεφώνου», της γραμμής (23210 – 85770) που δέχεται καθημερινά προφορικές καταγγελίες ή παράπονα για θέματα ρύπανσης, υποβάθμισης του περιβάλλοντος και γενικά, παραβάσεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, παρουσίασαν σήμερα ο Αντινομάρχης Υγείας, Κοινωνικής Μέριμνας και Αξιοποίησης Ανθρώπινων Πόρων κ. Αναστάσιος Μπαλουκτσής και ο Διευθυντής Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σερρών κ. Μιχάλης Βούξινος.
Μεταξύ άλλων, τόνισαν ότι:
· Το πράσινο τηλέφωνο θα απαντά σε συσκευή αυτόματου τηλεφωνητή που θα είναι σε λειτουργία όλο του 24ωρο και τα Σαββατοκύριακα.
· Στην αρχή κάθε κλήσης θα υπάρχει κατάλληλο μήνυμα υποδοχής με το οποίο θα ενημερώνεται εν συντομία ο καλών για την Υπηρεσία που κάλεσε και τον τρόπο που θα αναφέρει το πρόβλημά του.
· Κάθε εργάσιμη ημέρα θα γίνεται έλεγχος – απομαγνητοφώνηση των τυχόν μηνυμάτων που έχουν καταγραφεί.
· Θα υπάρχει στην Δ/νση Περιβάλλοντος ειδικό έντυπο καταγραφής, όπου θα συμπληρώνεται η ημερομηνία κάθε μηνύματος, τα στοιχεία του καλούντος και μία σύντομη περίληψη του μηνύματος.
· Αντίγραφο του παραπάνω εντύπου καταγραφής θα χρεώνεται από τον Προϊστάμενο σε υπάλληλο για να προχωρήσει σε ενέργεια – έλεγχο. Οι ενέργειες θα γίνονται με έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλλου οίκοθεν.
· Σε κάποια φάση της διαδικασίας θα ενημερώνεται εγγράφως και ο καταγγέλλων για τις ενέργειες που έκανε η Υπηρεσία.
· Εάν τα αναφερόμενα στην καταγγελία υπάγονται στην αρμοδιότητα άλλης Υπηρεσίας τότε θα διαβιβάζεται στην αρμόδια Υπηρεσία ένα αντίγραφο του εντύπου καταγραφής με το περιεχόμενο της καταγγελίας με κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο.
· Θα γίνονται αποδεκτές και θα εξετάζονται μόνον επώνυμες καταγγελίες. Στο μήνυμα υποδοχής του αυτόματου τηλεφωνητή θα γίνεται σαφής η ενημέρωση ότι ο καλών πρέπει να δώσει το όνομά του, την διεύθυνση και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για τυχόν διευκρινίσεις που μπορεί να χρειασθούν.
· Οι ανώνυμες καταγγελίες δεν θα εξετάζονται.
Εάν η καταγγελία αφορά κάποιο σοβαρό θέμα η Υπηρεσία επιφυλάσσεται να προχωρεί σε έλεγχο κατά την κρίση της εφόσον υπάρχει και η σχετική δυνατότητα.
Στις ανώνυμες καταγγελίες δεν θα υπάρχει ευθύνη της Υπηρεσίας για αγνόηση της καταγγελίας, ούτε φυσικά θα ενημερώνεται ο καταγγέλλων αφού δεν είναι γνωστά τα στοιχεία του.