[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Με
στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους αγρότες
αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία, ο Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών
Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ) θέτει σε λειτουργία ολοκληρωμένο σύστημα παροχής
τηλεφωνικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης αγροτών από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου.
Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό 1540, ο οποίος αποτελεί ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει:
1.
Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, χωρίς μεσολάβηση
υπαλλήλων, σε σύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα του ΕΛΓΑ παρέχοντας
ενημέρωση όλο το 24ωρο για: τις τελευταίες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ,
τις κρατικές ενισχύσεις ΠΣΕΑ, το στάδιο που βρίσκονται οι δηλώσεις
ζημίας και τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές (απαιτείται ταυτοποίηση
του δικαιούχου με ΑΦΜ).
2.
Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών με μεσολάβηση ειδικευμένου
προσωπικού, για την καταγραφή και επίλυση κάθε θέματος των
συναλλασσομένων αγροτών με τον ΕΛΓΑ.
Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης αγροτών ΕΛΓΑ είναι από τις 08:00 ως την 18:00 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες.