[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Γράφει
ο Ηλίας Καμαργιάννης, Μέλος της Δημοτικής Κίνησης "Διάβαση Πεζών"
Παρά το μειλίχιο ύφος του ο πρόεδρος της Δημοτικής
Επιχείρησης δεν έχει κανένα πρόβλημα να λέει ψέματα και να παραπλανά τους δημότες
για το ζήτημα της αντικατάστασης των αγωγών αμιάντου, στο κεντρικό και
δευτερεύον δίκτυο της πόλης και των Δημοτικών Διαμερισμάτων. Βέβαια ούτε καν
τολμά να αναφέρει τους αγωγούς αμιάντου, τους ονομάζει δίκτυο με παλαιό υλικό,
για να μην γνωρίζουν και ξεσηκώνονται οι πολίτες.
Σε χτεσινή του ανακοίνωση (05.03.2014)
στα μέσα ενημέρωσης αναφέρει ότι με τα έργα αντικατάστασης των αγωγών στην
Καλιθέα, στο Ιμαρέτ και στον Άγιο Ιωάννη το Θεολόγο τελειώνει το ζήτημα. Μέγα
ψέμα, δικαιολογημένα ίσως ,γιατί δεν γνώριζε ότι η Διάβαση Πεζών παρακολουθεί
με ιδιαίτερη ευαισθησία το ζήτημα της αντικατάστασης των αγωγών αμιάντου όπως
και όλα τα θέματα βέβαια που αφορούν στην ποιότητα της ζωής των δημοτών. Τον
ενημερώνουμε λοιπόν αν δεν γνωρίζει καλά, και δεν παραπληροφορεί, ότι ήδη η
Διάβαση Πεζών, στη συνέντευξή της (10.06.2013) είχε αναφερθεί αναλυτικά σε όλα
τα σημεία που υπάρχει πρόβλημα, με βάσει τις υπεύθυνες αναφορές των ανθρώπων
της τεχνικής υπηρεσίας. Στην περιοχή των Σαράντα Μαρτύρων, στο Αλιμπέκιοι, στον
Άγιο Γεώργιο, σε όλο τον Άγιο Ιωάννη, σε όλο τον Ξηρότοπο το δευτερεύον δίκτυο
διανομής είναι με αμίαντο. Αλλά το σπουδαιότερο και χειρότερο είναι ότι ο
κεντρικός μεταφορικός αγωγός από τις πηγές Μπατανίων (Ξηροτόπου) ως τα
Μελενικιώτικα (κεντρικές δεξαμενές) μήκους 7000 μέτρων είναι με αμίαντο. Για
όλα αυτά έχετε να πείτε τίποτα κ. Αραμπατζή;
Η ποιότητα της ζωής βελτιώνεται
από τέτοιες παρεμβάσεις και όχι με άσκοπα, πανάκριβα, ενεργοβόρα μέγαρα, όπως
το νέο κτίριο της ΔΕΥΑΣ.Η Διάβαση Πεζών με τόσα χρήματα που δαπανήθηκαν ,θα
επέλεγε την αξιοποίηση του οικοπέδου του σιδηροδρομικού σταθμού, για τις
τεχνικές υπηρεσίες και το αμαξοστάσιο.